Ja hij stuitert idd, maar bij spoorweg gaat t wel. drempels moet je niet overheen vliegen want dat vind ie niet leuk.
Ik zal vandaag nog is gaan googelen voor een setje.
Auto heeft net een ton gelopen dus dat valt mee.
Die LCI staat op 150 en die is en rijd werkelijk als nieuw dus ik ga er van uit dat deze nog wel ff mee kan.
Wordt een x-drive ook met M-onderstel geleverd ?
- MartijnF31
- Getting the hang of it
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 18 aug 2019, 09:23
- Type Auto: BMW X3 M40i
Kunt het proberen. Lastig in te schatten hoe de dempers eraan toe zijn. Hangt er ook vanaf hoe lang ze al met de diepe verlagingsveren hebben moeten tobben.
Met montage van andere veren de dempers even goed bekijken of het geen fietspompen zijn.
Mijn ex E61 had ik al na 80k een M-Sport demper kapot. Was al wat zwetend toen ik hem verlaagd heb met 60k en bij 80k was het helemaal snot.
Met montage van andere veren de dempers even goed bekijken of het geen fietspompen zijn.
Mijn ex E61 had ik al na 80k een M-Sport demper kapot. Was al wat zwetend toen ik hem verlaagd heb met 60k en bij 80k was het helemaal snot.
- ejt
- VIP Driver
- Berichten: 11495
- Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
- Type Auto: BMW
misschien heb je dan de sportline set van eibach. Die gaat een stuk verder dan de pro versie.
Houd daar dus rekening mee, met aankoop
Inderdaad dat de aandrijflijn met extreem verlagen op de proef wordt gesteld, maar een normale A4 quattro staat al een stuk lager dan de 3 serie xdrive, dus daar zit nog wel meer achter dan alleen beschermen van de onderdelen.
Misschien heeft Arjan wel een beetje gelijk, dat BMW er expres voor gekozen heeft de xdrive hoger op de poten te zetten, vanwege het trekken van een (paarden)-trailer in een grasland
BMW heeft namelijk niet het niche van de A4 allroad
Houd daar dus rekening mee, met aankoop
Inderdaad dat de aandrijflijn met extreem verlagen op de proef wordt gesteld, maar een normale A4 quattro staat al een stuk lager dan de 3 serie xdrive, dus daar zit nog wel meer achter dan alleen beschermen van de onderdelen.
Misschien heeft Arjan wel een beetje gelijk, dat BMW er expres voor gekozen heeft de xdrive hoger op de poten te zetten, vanwege het trekken van een (paarden)-trailer in een grasland
BMW heeft namelijk niet het niche van de A4 allroad
heden G21 330iA
2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
- gerrit11
- VIP Driver
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
- Type Auto: F31 335d + 320d Lci
- Locatie: ijsselstein
Na ja, ik heb net setje Eibach besteld, hoop dat ie dan beter veert als mijn huidige.
Als ik gewoon rij dan veert het prima maar drempels of een klinkerstraat stuiter je je stoel uit, veels te stug .
Ik vind trouwens die stoelen ook stug, in die lci zit je veel zachter.
Die 335d is trouwens wel 2015 maar pre lci..
Als ik gewoon rij dan veert het prima maar drempels of een klinkerstraat stuiter je je stoel uit, veels te stug .
Ik vind trouwens die stoelen ook stug, in die lci zit je veel zachter.
Die 335d is trouwens wel 2015 maar pre lci..
- gerrit11
- VIP Driver
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
- Type Auto: F31 335d + 320d Lci
- Locatie: ijsselstein
Ik had die eibach set binnen en v d week achter erop gezet.
Idd, rechts achter 1 kapotte schokbreker erop, die had gelekt en gisteren een andere erop gezet.
Hij staat nu iets hoger achter, voor doe ik maandag.
Die set die erop zat is van H&R. Best een prijziger setje, die eibach was maar 150 en die H&R kost minimaal 300 euro.
Die gaat dus in de verkoop.
En vandaag voor erop gezet,, die nieuwe eibach veren waren denk 4 cm hoger!!
Gelijk een aandrijfhoes vervangen, de buitenste,, heerlijk werkje...
was van onder tot boven zwart..
auto rijd 10 x beter nou, wereld van verschil..
Idd, rechts achter 1 kapotte schokbreker erop, die had gelekt en gisteren een andere erop gezet.
Hij staat nu iets hoger achter, voor doe ik maandag.
Die set die erop zat is van H&R. Best een prijziger setje, die eibach was maar 150 en die H&R kost minimaal 300 euro.
Die gaat dus in de verkoop.
En vandaag voor erop gezet,, die nieuwe eibach veren waren denk 4 cm hoger!!
Gelijk een aandrijfhoes vervangen, de buitenste,, heerlijk werkje...
was van onder tot boven zwart..
auto rijd 10 x beter nou, wereld van verschil..
-
- Just getting started
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 08 feb 2022, 07:18
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen maar ben je een jaar later nog steeds tevreden over de Eibach? Ik heb zelf ook een 335i X-drive en wil hem iets verlagen. Ik had de eibach pro ook op mijn ''vorige vorige'' auto de mazda 6 mps en was er toen ook al zeer tevreden over.
Heb je een foto van voor/na?
Heb je een foto van voor/na?