BC Racing schroefsets

Velgen, Uitlaatsystemen, Goodies.
Plaats reactie
Powerparts
Just getting started
Just getting started
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 jan 2012, 22:24

Power Parts/Jap Power is officieel dealer van de BC Racing schroefsets

BC Racing heeft inmiddels haar naam gevestigd als betrouwbaar product voor een zeer goede prijs. Wij hebben al vele klanten blij gemaakt met een schroefset van BC Racing en met alleen maar goede feedback!

Alle sets zijn volledig in hoogte instelbaar, bovendien is het ook mogelijk om de demping op 30 verschillende manieren in te stellen.

De BC Racing schroefsets zijn leverbaar in diverse modellen:
- BR-Serie: De perfecte set voor sportief/dagelijks weggebruik, ook voor trackdays. Verlagen, instelbaar rijcomfort alles is mogelijk.
- RM-Serie: Voorzien van een monotube inverted damper, deze technologie brengt een aantal voordelen mee en daar door zeer geschikt voor professioneel circuit gebruik.
- ER-Serie: Het top model van BC Racing, voorzien van een extern reservoir waardoor de olie capaciteit toeneemt en er een constantere olie temperatuur wordt bereikt. Zeer geschikt voor de bestuurder die hoge eisen stelt op het circuit!

Heb je vragen of wil je graag meer informatie over de BC Racing producten PM of mail ons dan op sander@power-parts.nl

BC Racing BR-Serie
Afbeelding

BC Racing RM-Serie
Afbeelding

BC Racing ER-Serie
Afbeelding


Gebruikersavatar
Blue-Eyes
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1665
Lid geworden op: 12 aug 2012, 18:43
Type Auto: F36 - 435D - Gran Coupe High Executive M-Sport
Locatie: Flevopolder

Ik kan deze schroefsets aanraden, op mijn vorige wagen heb ik deze gebruikt. Goede prijs/kwaliteit verhouding, nog steeds voldoende comfort.
---------------------------------------------------------------
'20 - ?'? : BMW F36 2016 435D - Gran Coupe High Executive - M-sport x-drive
'12 - '15: BMW E92 2007 335D - Coupe High Executive - M-sport
Plaats reactie

Terug naar “Power Parts”