BMW 320i E92 2009 Styling 230

Heb je vragen op het gebied van velgen en/of banden? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Novalyfe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 dec 2016, 09:37
Type Auto: E92

Goedeavond,

Na in mijn intropost te hebben gezegd dat ik geen grote plannen heb ben ik daar toch een beetje van terug gekomen na het lezen van alle mooie topics!

Nou is eigenlijk het eerste waar ik mee wil gaan beginnen: mooie velgen. Na een beetje te hebben gegoogled ben ik echt verliefd geworden op de BMW Styling 230.

Is het mogelijk om gewoon een set te kopen van marktplaats, leuke bandjes erom te leggen en eronder laten schroeven of zijn er dingen waar ik op moet letten? Ik ben echt een leek wat dat betreft! :duh:

Verder viel mijn oog op een LED interieurpakket, het witte licht spreekt mij meer aan dan de geel-achtige gloeilampjes die er nu inzitten. Ik dit gewoon een kwestie van eruittrekken en de LED erin om komt er meer bij kijken in de zin van weerstandjes e.d.?

Ik hoor graag wat jullie vinden! :ja:

Wat ik nu heb:
http://www.autowereld.nl/images/auto/32 ... 0384-1.jpg
Wat ik dus graag wil:
http://i.imgur.com/nHyP0W0.jpg


Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

230 is n mooi velg ja
Wel beetje lekkere remmen erachter liefst.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

230 is een echte coupé velg, prachtig model. Even zoeken op MP, Ebay of andere sites en monteren maar. Wel even opletten dat de velgen origineel zijn, of in ieder geval geen slechte nep/imitatie/replica velgen (het BMW nummer staat aan de binnenzijde)

LED kan je zo 1 op 1 vervangen, kies wel een beetje een natuurlijke kleur (4300k bijvoorbeeld). Té wit is ook niet mooi.

Succes!
Gebruikersavatar
Novalyfe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 dec 2016, 09:37
Type Auto: E92

Bedankt voor de reacties, ik heb al verschillende sets zien staan op MP.

Dat velgnummer is nieuw voor mij, ik zal er zeker oo letten dankjewel!

LEDverlichting heb ik altijd al erg mooi gevonden dus dat gaat snel vervangen worden. Ik heb al leuke setjes op internet gevonden om de hele binnenverlichting in 1x te vervangen. Met nog een hele vrije week te gaan zal er zeker nog wat gedaan worden aan de auto.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Retrofitlab heeft goede complete sets, had ik ook in mijn e91 :ja:
E92N54
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 apr 2016, 19:43

En als je een originele BMW 230 set tegen komt, let er dan goed op dat ze niet gescheurd, of gelast zijn. In principe moet een goed gelast wiel niet onder doen voor een nieuwe maar zou er zelf toch niet aan beginnen. Heb ook eens naar deze wielen gekeken en kwam dit toch vaak tegen, wel bij 19 inch.
BMW 2-serie F22 M235i (hb) Mineral Grau

EX (bmw):

BMW 1-serie 5-drs F20 LCi 118i M-sport (aut) Estoril Blau
BMW 3-serie coupé E92 335i (hb) Tiefgrun
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Velgen/Banden”