[TKG] Power knop M3 E90 / E92

Heb je een onderdeel of accessoire nodig, post je vraag hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
molenbob
Just getting started
Just getting started
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 okt 2016, 21:34
Type Auto: E81 130i

Hoi,

Dit weekend mijn auto door de wasstraat gehaald en even stofgezogen. Brak het Power knopje/kapje af en zo de stofzuiger in. Hoe ongelukkig wil je zijn, blijkt dat die hele unit ook nog eens 200EU kost.

Is er iemand die zo een unit over heeft of waarbij het zelfde is gebeurd maar dan met een ander knopje?

Het gaat om dit Power knopje beneden.

Ze zijn te koop op Aliexpress, maar dan krijg je een beetje glans zwarte kleur en ik heb geen EDC dus dan wijkt er weer 1 af.
Alvast bedankt

gr Bob

Afbeelding


Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ik neem aan dat dit niet jouw foto is? Je kunt even zoeken of je het onderdeel ergens tweedehands kunt vinden. Even bepalen welk onderdeelnummer het is aan de hand van RealOEM en dan dat nummer googlen. Daar kom je vaak wel een heel eind mee.

EDC: 61317841136
Non-EDC: 61317841135
Gebruikersavatar
molenbob
Just getting started
Just getting started
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 okt 2016, 21:34
Type Auto: E81 130i

Thanks voor het meedenken.

Aan de hand van het onderdeelnummer kom ik niet veel verder. Ik denk dat ik m maar gewoon koop en de originele knopjes die ik niet nodig heb, zelf verkoop. Ze schijnen nogal vaker af te breken.

Door het powerknopje verandert gasrespons. Ik gebruik m nooit, maar zo een missend knopje is een doorn in t oog :x

gr Bob
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30


Vragen en/of opmerkingen m.b.t. het product, graag per PB richten aan de Topicstarter. Houd dit topic schoon s.v.p.!
-Moderator Team
Plaats reactie

Terug naar “Onderdelen en Accessoires”