December maand = giveaway maand

Baan Velgen is created out of passion for the automotive industry and especcially the wheel industry. Hendrik the owner, who has a bachelor in Architecture and Industrial Design, started the company in 2008. Baan Velgen evolved rapidly, mainly caused by the accurate and fast service and the competive prices
Plaats reactie
BaanVelgen
Sponsor
Sponsor
Berichten: 508
Lid geworden op: 21 nov 2012, 16:57
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Tijdens de maand december zullen we een aantal giveaways organiseren op de BaanVelgen Facebook pagina. De eerste is inmiddels online, er worden 5 cadeaubonnen verloot van 200 euro die besteed kunnen worden bij de aanschaf van een set MORR performance wheels.

Doe nu mee om kans te maken op één van deze cadeaubonnen.

Facebook Giveaway

Andere giveaways worden gedurende de maand december geplaatst. Hierbij worden onder andere caps, beanies, polo's, shirts en hoodies weggegeven.

Afbeelding

http://www.facebook.com/Baanvelgen" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door BaanVelgen op 05 dec 2012, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
ibinco
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3484
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
Type Auto: BMW I/\/\

BaanVelgen schreef:Tijdens de maand december zullen we een aantal giveaways organiseren op de BaanVelgen Facebook pagina. De eerste is inmiddels online, er worden 5 cadeaubonnen verloot van 200 euro die besteed kunnen worden bij de aanschaf van een set MORR performance wheels.

Doe nu mee om kans te maken op één van deze cadeaubonnen.

Facebook Giveaway

Andere giveaways worden gedurende de maand december geplaatst. Hierbij worden onder andere caps, beanies, polo's, shirts en hoodies weggegeven.

Afbeelding

http://www.facebook.com/Baanvelgen" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij werkt de link niet... **edit de eerste niet....tweede wel!
BaanVelgen
Sponsor
Sponsor
Berichten: 508
Lid geworden op: 21 nov 2012, 16:57
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

ibinco schreef: Volgens mij werkt de link niet... **edit de eerste niet....tweede wel!
Eerste link is aangepast, werkte inderdaad niet.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Jammer van dat Facebook nodig is :yuck:
BaanVelgen
Sponsor
Sponsor
Berichten: 508
Lid geworden op: 21 nov 2012, 16:57
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

NickB schreef:Jammer van dat Facebook nodig is :yuck:
Voor deze giveaway is er gekozen, in goed overleg met MORR wheels, om dit via Facebook te doen.

In de toekomst zullen wij ook zorgen voor acties/kortingen/groupbuys speciaal en exclusief voor het bmw3seriesforum, hoogstwarschijnlijk wordt hiermee gestart rond Januari 2013.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

BaanVelgen schreef:
NickB schreef:Jammer van dat Facebook nodig is :yuck:
Voor deze giveaway is er gekozen, in goed overleg met MORR wheels, om dit via Facebook te doen.

In de toekomst zullen wij ook zorgen voor acties/kortingen/groupbuys speciaal en exclusief voor het bmw3seriesforum, hoogstwarschijnlijk wordt hiermee gestart rond Januari 2013.
Klinkt goed!
Of via uw website eventueel. Helaas heb ik zelf geen Facebook, vandaar, hehe. :)
Fedde
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2068
Lid geworden op: 01 aug 2011, 23:00
Type Auto: Superb

NickB schreef: Of via uw website eventueel. Helaas heb ik zelf geen Facebook, vandaar, hehe. :)
Opgelost
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Fedde schreef:
NickB schreef: Of via uw website eventueel. Helaas heb ik zelf geen Facebook, vandaar, hehe. :)
Opgelost
Ja dahag.... Ik peins er niet over Fedde!
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

BaanVelgen schreef:
NickB schreef:Jammer van dat Facebook nodig is :yuck:
Voor deze giveaway is er gekozen, in goed overleg met MORR wheels, om dit via Facebook te doen.

In de toekomst zullen wij ook zorgen voor acties/kortingen/groupbuys speciaal en exclusief voor het bmw3seriesforum, hoogstwarschijnlijk wordt hiermee gestart rond Januari 2013.
Ah mooi... actie via forum :Klappen:

Meteen 1e week januari, hoop ik 008
Ben namelijk nog op zoek naar een mooie winter setup.

Grtz,
Ray
My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Baan velgen”