E92 achterruit blinderen Black dot matrix

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn achterramen van mijn e92 laten blinderen, maar alle bedrijven die ik heb benaderd vertellen mij dat de achterruit van de e92 niet mooi te blinderen is door de Black dot matrix :(

Heeft iemand daar ervaring mee? Of is er misschien iemand die de oplossing voor het Black dot probleempje heeft?

Superbedankt voor eventuele reacties :ja: greetz


RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

Jawel hoor is gewoon mogelijk, zie mijn overige berichten.
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Getinte achterruit er in laten zetten :ja:
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

:ja:
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

Ik heb het een tijdje terug bij een kerel in Venray laten doen bij mijn E91, die heeft de black dot matrix op de meeste plekken heel netjes weggewerkt. Je zou hem eens kunnen benaderen of het met een E92 ook kan? Proautotint.nl.
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

RobRoelofs schreef:Jawel hoor is gewoon mogelijk, zie mijn overige berichten.
Bedankt voor je reactie, ik heb je berichten nagelezen maar niet iets specifieke over het tinten gelezen. Miss heb ik erover heen gelezen. Heb je misschien een tip welk bedrijf het netjes zou kunnen tinten?
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

performance schreef:Getinte achterruit er in laten zetten :ja:
Ik ben gisteren even langs perfectblindering in barendrecht gereden, daar vertelde ze mij dat de originele getinte achterruit maar in 1 soort tint te verkrijgen is voor de e92.
Er stond toevallig een andere auto met die percentage tint maar die is niet donker genoeg voor mijn smaak. Dus een originele getinte achterruit zou dan geen optie zijn helaas..
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

Bonuskaart schreef:Ik heb het een tijdje terug bij een kerel in Venray laten doen bij mijn E91, die heeft de black dot matrix op de meeste plekken heel netjes weggewerkt. Je zou hem eens kunnen benaderen of het met een E92 ook kan? Proautotint.nl.
Thanks! Ik ga na de paasdagen gelijk even bellen met dit bedrijf :ja:
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

Weet iemand misschien een bedrijf in de buurt van Rotterdam en omstreken waar ze met succes de achterruit netjes hebben laten tinten?

Bij perfect blindering kreeg ik gisteren hetzelfde antwoord als bij menig ander bedrijf die ik benadert heb.
Namelijk dat ze geen zekerheid kunnen geven dat ze de achterruit netjes krijgen..

Bedankt voor de reacties en de eventuele nog volgende reacties :Hosanna:
RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

Mijn auto is bij pro auto tint geweest zie foto's.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

zat leden hier die hun e92 naar perfect hebben gebracht. Dit heb ik nog nooit gehoord 002
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

Ziet er strak uit! Mooie velgen ook zeg :ja: ik zal z.s.m. contact opnemen met pro auto tint :D

Mag ik vragen hoeveel % lichtdoorlatende folie jij hebt? Dit is precies hoeveel ik ook graag zou willen op me e92.

Thanks again!
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

Arjan schreef:zat leden hier die hun e92 naar perfect hebben gebracht. Dit heb ik nog nooit gehoord 002
Ja ik vond het ook een apart verhaal vandaar mijn vraag ook op het forum.
Maar zeker een stuk of 6 bedrijven hier uit de buurt vertelde me dat ze niet kunnen garanderen dat de achterruit mooi wordt door die Black dots.
RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

INFO SITE PROAUTOTINT.NL

BMW E91 voorzien van raamfolie. Blijven leuke autos.
Alle ruiten gefolied , ramen achter de B-stijl voorzien van NANO 20% en de voorste portierruiten voorzien met de KLPD goedgekeurde raamfolie, dit alles stofvrij aangebracht in onze stofvrije cabine.
Dankzij onze speciale snij en montagetechnieken kunnen de ruiten direct na oplevering bediend worden! Ook zijn de witte luchtranden (Dot matrix) op de vaste ruiten compleet weggehaald waardoor het geheel er nog strakker uitziet. Wij zijn echt tevreden met dit resultaat vandaar we ook levenslange garantie geven op de montage als op de folie! Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen neem dan contact met ons op! www.proautotint.nl #getintglas #nanotechnology #perfect #dotmatrixsolution #teamproautotint #venray #autotinten #bmwe91 #llumar #raamfolie #inthefilmbusiness #privacyglas #proautotint
Thomas87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 apr 2017, 22:06

:ja: :Klappen: bedankt RobRoelofs! En anderen! Ik gaat contact opnemen met pro auto tint.

Het is wel een eindje rijden voor mij naar Venray maar het is het resultaat wat telt!

Ik zal mijn eventuele ervaring met proautotint en foto's plaatsen zodra ik geweest ben.

Thanks and cheers!
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”