Ruitschade na uitdeuken

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
dencoupe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2016, 19:08

gelukkig is het allemaal weer opgelost.

Enne kom van een aygo af niet vergelijkbaar met een bmw, maar voor zo'n klein bakkie rijdt het toch best lekker :ja: :ja:


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Idd mooi dat het allemaal opgelost is en wordt.
Zo hoort het..en dat is het mooie van je schadegarant of focwa bedrijf. Kost wat meer maar het is en wordt allemaal goed geregeld. Garantie, leenauto, ontzorging door verzekering.
Zo een uitdeuker is leuk als je hem wil verkopen en snel gedaan wil hebben. Maar voor echt schadeherstel ben je zeker verkeerd.
:ja:
Nobody said it was easy....
bmw120dm
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 286
Lid geworden op: 19 mei 2016, 16:55

NOS schreef: Zo een uitdeuker is leuk als je hem wil verkopen en snel gedaan wil hebben. Maar voor echt schadeherstel ben je zeker verkeerd.
:ja:
Wat een dom gelul weer
Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Vanmiddag me auto op gehaald, en alles ziet er weer picobello er uit.
misschien dat ik van weekend duidelijk foto's kan plaatsen :thumbup:

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

NOS schreef:opgewonden standje :Dubbel:

Heb ook een paar keer laten doen bij verschillende auto's van me, steeds door de zelfde persoon die inmiddels al meer dan 20 jaar ervaring heeft, eerste keer vond ik het prijzig, maar later deed ie zowat de gehele auto voor €250.
Ligt er ook aan hoeveel hij moet demonteren, bij de bmw hoefde hij niets te demonteren, hij kon overal achter komen, plus het was in de avond uren en geen bon , daarbij heb ik ook al eens wat klanten aangebracht.
We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”