Water / lekkage E92 interieur bij de voorste binnenverlichting

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
E92N54
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 apr 2016, 19:43

Een paar dagen geleden verrast door waterlekkage in het interieur. De druppels hingen tussen de module waarin de binnenverlichting / schuifdak knop zit en de de hemel. Uiteraard gelijk het forum afgezocht en wat verdere research gedaan. Al gauw wees men naar de afwater-goten van het schuifdak.

Ik heb het dak helemaal open gezet, de module uit het dak los gehaald, en flinke scheuten water gegoten in alle hoeken, water loopt razend snel weg aan de voorkant hoor je zelfs een ''doorspoel'' geluid. Tevens water langs de randen van voorruit gegoten, ook in de bovenhoekjes waar mijn raamrubbers niet al te best meer lijken (flapjes staan wat omhoog, ook water in gegoten).
Tijdens al deze tests heb ik geen water in het interieur kunnen ontdekken. Alles loopt ook netjes weg bij de voor en achterwielen.

Wie heeft er nog een idee wat ik kan checken of wellicht een andere methode om te controleren op lekkage?

Ik had vooraf het idee om de afwatergoten door te steken, heeft iemand hier tips voor hoe dat het beste te doen?


BMW 2-serie F22 M235i (hb) Mineral Grau

EX (bmw):

BMW 1-serie 5-drs F20 LCi 118i M-sport (aut) Estoril Blau
BMW 3-serie coupé E92 335i (hb) Tiefgrun
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”