Lendensteun achteraf inbouwen?

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

Dat kan kloppen, heeft hij er een 2de ventiel bij geplaats, je heb er nl. 2 inzitten, met idd maar 1 motor.
Jammer dat je niet weet hoe het met de bekabeling zit, heb een extra kabel set erbij gekocht, echter heeft die maar 1 blauwe stekker, wel alle aansluitingen voor de lordose en lende verstelling.
Misschien dat het ook kan zonder de 2de blauwe stekker, zal 1 dezer dagen weer eens de zolder op gaan en de kabel van de tape ontdoen om de bedrading te volgen.


We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
ilovemycar2

In mijn set die ik op eBay Kleinanzeigen had gekocht (uit E90 van 2007), zat geen blauwe stekker, alleen stel zwarte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ilovemycar2

Toevoeging, de monteur heeft deze handleiding gebruikt:

http://www.die-schmieders.de/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

Top, duidelijke handleiding, ik heb nu ook meteen het onderdeel nummer van de kabel die ik nodig heb, staat op afbeelding 5, die met de 2 blauwe stekkers.
Die zit nu al o de stoel maar heeft niet de extra stekker verbinding voor de schakelaar en mist dus ook bekabeling naar zwarte stekker die naar de achterkant van de stoel gaat.
Stekkers passen wel,maar ontbreken wat kabels.

Achteraf had ik beter kunnen kiezen voor 2 aparte pompen monteren .
We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
ilovemycar2

@ large project,

Ik heb eventueel nog pomp voor je.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

Thanx voor het aanbod, heb er zelf ook nog een aantal liggen. 008
Maar heb gisteren de verkeerde kabelboom van zijn isolatie ontdaan, daar kwam ik achter dat hij hel makkelijk aan te passen was en bij de al reeds in de stoel zittende kabelboom te integreren.
Kabelboom was van een lci model met actieve hoofsteunen en de stoelen zijn dat niet daarom was de kabelboom anders.
We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”