Hulp gevraagd! Omtrent Elektrische interieur!

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
MikeBMWe90
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:32

Goedendag meden bmw forum leden,

Ik zal me even voorstellen, ik ben michael (23jaar) ik ben nieuw op het forum omdat ik zelf graag aan mijn BMW sleutel, en ik het erg interessant vind wat hier op het forum is terug te vinden van mede bmw eigenaren.
Ik heb zelf een BMW 318i uit 2006.

En ik heb een beetje hoop dat iemand mij opweg kan helpen ik ben namelijk overgestapt van handmatige stoelen naar elektrische memory sportstoelen met stoelverwarming ( er zit al stoelverwarming in de auto ).

En ik heb nu de bijrijder kant helemaal klaar en de stoelverwarming klapt er steeds na 3seconde uit.

En de bestuurderstoel kan ik alleen bedienen op het moment dat ik net de auto gestart heb als ik weg rij doet die helemaal niks meer. En wat betreft de stoelverwaming van deze stoel de lichtjes blijven branden maar hij word niet warm.

Is er iemand die ervaring heeft met overstappen van niet elektrische stoelen
naar elektrische stoelen?

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen!

Mvgr,
Michael


Gebruikersavatar
Edje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 19 nov 2008, 12:48
Type Auto: BMW F11 525d automaat 2010
Locatie: Wijchen

Lijkt me dat je verkeerde voedingen gebruikt, ik heb dit ook gedaan paar jaar terug en voeding van de aanstekers in de middenconsole gebruikt. Stoelverwaring zat er bij mij ook in en dat werkte gewoon via de gele stekker onder de stoel.
Een dag geen BMW gereden is een dag niet geleefd!
Gebruikersavatar
Edje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 19 nov 2008, 12:48
Type Auto: BMW F11 525d automaat 2010
Locatie: Wijchen

Helaas zijn de foto’s weg maar misschien heb je er nog iets aan. viewtopic.php?f=2&t=2073&p=28773#p28773
Een dag geen BMW gereden is een dag niet geleefd!
Gebruikersavatar
Edje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 19 nov 2008, 12:48
Type Auto: BMW F11 525d automaat 2010
Locatie: Wijchen

Btw welkom
Een dag geen BMW gereden is een dag niet geleefd!
Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Welkom :ja:

heb je deze topic al door gelezen ?
viewtopic.php?t=9107

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
MikeBMWe90
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:32

@edje jaa precies ik had je topic al gezien en die afbeelding van de andere topic heb ik ook gebruikt dmv de 2 rode kabels aan elkaar te lussen en de tweede min kabels aan elkaar te binden, en de bestuurdersstoel heeft maar 6 draden waarvan , en de bijrijdersstoel heeft er een stuk meer mega apart...
MikeBMWe90
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:32

@blue racoon, jaa ik heb die layouts gebruikt en heb de voeding vannuit het middenconsole getrokken naar het oranje groene draad.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”