E90 LCI badge locatie

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ik weet het, ik ben één van de weinigen die het wél mooi vind om een badge (330i, 335i, 330d. enz) op de kofferbak te hebben. Mijn auto is origineel niét geleverd met een badge maar ik vind het dus stiekem gaver als het er wel op zit. Ik heb zojuist een originele nieuwe badge besteld, maar ik kan de precieze locatie niet vinden. Het enige wat ik vind is van de Pre-LCI en de M3, maar wellicht zijn deze net anders. Ik kan uiteraard wel redelijk uitgaan van plaatjes op google, maar als iets mij stoort is het badges die niet juist uitgelijnd zijn.... Iets met OCD... :lol:

Aangezien de E90 LCI hier redelijk vertegenwoordigd is, zou iemand de locatie van de badge kunnen opmeten voor mij? Het liefst de afstand vanaf de uitsparing waar het kenteken gaat en de afstand vanaf de achterlichten. 001

Eeuwige dank! :D


Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Zoek je zoiets?
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ah super! Zoiets zoek ik inderdaad. Is dat voor een LCI? Door de andere vorm van de kofferklep van de LCI lijkt me dat die horizontale afmetingen net iets anders zijn.
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Zover ik kan zien wordt daar (binnen TIS) geen onderscheid in gemaakt m.b.t. de badges
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Thanks Ruud! Ik ga, zodra de badge binnen is, maar eens met tape aan de slag. :ja:
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”