Montagedeel zijkant neerklapbare achterbank

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Nou bij mij zit deze er in.....

Afbeelding

Afbeelding

Kom ik dus weer op deze uit welke niet voor een e90 zou zijn.....

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1914382492

Op realoem en ekris kan ik hem in mijn auto ook niet vinden Afbeelding


Bekijk mijn E91 325i Arktis.
Kermit
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 apr 2012, 10:41
Type Auto: E90 320D M47N2

Probeer het maar eens op:
52207157536
Dan vind je vast wel iets.
Ik kan me niet voorstellen dat zo voor een e90 en e91 verschillende clips zouden gebruiken. Ik heb de foto's doorgestuurd naar iemand in het magazijn van een BMW-dealer. Ik hoor het morgen wel van hem.
Dank voor je berichtje en voor de genomen moeite.
Kermit
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 apr 2012, 10:41
Type Auto: E90 320D M47N2

Vandaag was ik op een sloperij en daar stond een 1 serie. Uit nieuwsgierigheid keek ik eens naar binnen en tot mijn stomme verbazing zag ik daar die clips gewoon zitten. Bij controle bleek het om hetzelfde onderdeelnummer te gaan als bij de eerder geplaatste foto's. Ik heb ze meegenomen en geprobeerd en het paste perfect.
Inmiddels zijn de bij BMW bestelde clips ook binnen, dus heb ik nu een set nieuwe in reserve.
Het plaatsen van die neerklapbare delen viel niet mee, omdat ik het brede deel niet over de verbindingsas van het smalle deel kreeg. Wat een gepiel, maar het is gelukt.

Nog even een paar tips:
- Bij de zijdelen eerst de plastic clip in de zijdelen plaatsen en dan pas plaatsen. Niet de clip eerst in het chassisdeel plaatsen.
- Er hoort een strip te zitten die o.a. de randen van de gaten van de sloten afdekt en een rubber strip heeft waar de neerklapbare stoeldelen met de bovenkant tegenaan vallen. Die strip zat er bij mijn vaste bank niet op en ik heb hem ook niet gezien in de engelstalige beschrijving van de vervanging van een vaste door een neerklapbare bank, waar naar gelinked wordt. Het gaat om strip nr 7 en twee clips van nr 8. Met die clips zet je de strip vast in de slotgaten.
Zie de tekening, ik heb de nummers er in blauw bij gezet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”