Van dimbare buitenspiegels naar standaard verwarmde buitenspiegel; connector nodig?

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
FritsieBMW
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 201
Lid geworden op: 21 sep 2015, 22:27

Ik heb een 330i E90 pre lci met gedimde buitenspiegel glazen (verwarmd). Dat is helemaal mooi, maar 1 van de spiegels werkte niet geweldig meer; ik zag hierin dubbel. En aan de ander zijde begint zich dat ook te ontwikkelen. Daarom wil ik deze spiegels glazen vervangen met gewone standaard spiegels (met verwarming) vanwege het kostprijs verschil (10,- t.o.v. zo'n 200,- tot 300,- per spiegelglas). Echter hebben de spiegels zonder dimfunctie een hele andere aansluiting, namelijk de volgende:

Afbeelding

I.p.v. de volgende aansluit van de dimbare (deze heeft een connector aansluiting):

Afbeelding

Iemand ervaring met de volgende connector waarmee dat misschien toch mogelijk is om de spiegels verwarm te krijgen?:

Afbeelding

Deze is niet voor de E9x serie dus geen idee of dat gaat werken. Of iemand anders een oplossing?


Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ik heb wel een set normale inklapbare E90 buitenspiegels (weet niet of het glas er nog op zit) met de juiste aansluitingen er op wil ik best wel ruilen tegen jouw buitenspiegels. Daarmee zou je ze zo kunnen aansluiten.
Freelance Java Software Engineer
FritsieBMW
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 201
Lid geworden op: 21 sep 2015, 22:27

Bedankt voor je reactie Float, ik ben alleen niet geïnteresseerd in een ruil. 1 vd 2 dimbare spiegels is helaas ook gesneuveld bij het verwijderen :-(. Het verwijderen gaat beter als je precies het tegenovergestelde doet als wat bij newtis.info staat :duh: . De buitenkant van spiegel dus indrukken en de binnenkant eruit wippen werkt wel i.p.v. andersom. De buitenspiegels bleven ook in de dim stand hangen overigens, dimmen binnenspiegel werkt daarentegen wel nog goed.

Maar helaas niemand bekend dus met 1 van deze connectors?
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Het glas hoeft er van mij niet op te zitten.
In ieder geval mocht je interesse hebben.
Freelance Java Software Engineer
Gebruikersavatar
Ballistic
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 707
Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
Type Auto: BMW E91 335i N54

Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”