Kuda console en welke houder

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 apr 2019, 20:09
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Misschien een stomme vraag, maar vind dus een kuda console een mooie oplossing om een houder te monteren. Maar maakt het nog uit welke houder je neemt? Het zijn best kostbare dingen als ik kijk naar bijv. een brodit houder. En er zijn heel veel opties. Wil geen miskoop doen, daar vind ik 80 euro nog ietwat te veel voor. Fijn zou zijn, als de houder telefoon onafhankelijk is. Mocht ik toch weer het idee krijgen om een andere telefoon te willen, dat ik dan niet vast zit aan wat in de houder past. En een tip welke webwinkel betrouwbaar is, vind er heel veel best shabby uit zien. En van sommige met goede prijzen, zie ik geen reviews.

Voor het geval dat het nog uit maakt. Dit is de kuda console die ik wil: https://myhandsfree.nl/contents/nl/p621 ... Zwart.html


Gebruikersavatar
Remco79
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 315
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:53

Ik heb een Brodit clip met een houder (magnetisch) van iSetchi. Voor mij heel subtiel.
Bij zo’n Kuda console of Brodit clip op die plek stoor ik me aan het feit dat passagiers zich eraan stoten met de knie. Maar misschien ligt dat aan mijn autistische trekjes Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 apr 2019, 20:09
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Dat ziet er ook netjes uit. :ja: Tja.. ik leg de meeste KM af zonder bijrijder. En anders schikt ze zich maar :)
Ik ga iig hier ook eens naar kijken. Belangrijkste is dat de oplossing niet voor knopjes of de ventilatieroosters zit.
Gebruikersavatar
Remco79
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 315
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:53

Inderdaad. Juist daarom heb ik gekozen voor de ‘angled’ clip die op deze plek kan. Die andere clips komen links of rechts van het stuur voor de roosters en dat wil ik ook niet. Overigens heeft brodit ook een clip voor naast de pook.
Succes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 apr 2019, 20:09
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Waar heb je die besteld? Als ik ga zoeken dan vind ik niet die angled variant. Misschien dat die er niet is voor mijn auto.
Gebruikersavatar
Remco79
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 315
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:53

Broditnederland.nl
Volgens mij zijn ze passend voor alle E9x


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
laserQ
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 857
Lid geworden op: 12 okt 2012, 17:56
Type Auto: F32 430i 2018
Locatie: Utrecht

Ik heb brodithouder die in breedte en dikte is in te stellen, past dus bijna altijd (ook met hoesje om telefoon)

Verstuurd vanaf mijn SM-T720 met Tapatalk

BMW historie: e90 318d 2008, f20 118d 2015
Overige auto historie: Renault 5, Mazda 323, VW Polo, Peugeot 206, Renault Laguna, VW Polo sedan, Alfa 147, Alfa 159, Alfa 156, Alfa Mito
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”