Uitcoderen hemelbekleding comfortsluiting

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remco79
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 315
Lid geworden op: 24 mei 2020, 13:53

Ik rijd 80% van de tijd met het dak open en de andere 20% is het dakraam dicht maar de hemelbekleding open. Wat ik jammer vind is dat als ik de comfortsluiting gebruik de hemel ook dicht gaat. Weet iemand of dit te coderen is dat deze niet ‘reageert’ op de comfortsluiting?


Gebruikersavatar
RRenken
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1703
Lid geworden op: 08 aug 2017, 13:50

Dat kan inderdaad. Ikzelf heb dat 6 seconden vertraagd :mrgreen:
CURRENT: Audi | A3 Limousine | 2015 | 1.6 TDI i.c.m. S-TRONIC |
SOLD: BMW | E91 | 2007 | Visit my showroom by clicking here
Gebruikersavatar
robindl
Just getting started
Just getting started
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 apr 2016, 18:00
Type Auto: bmw f30 320d/bmw e91 320i

ik zelf heb dit ook gecodeerd op 3.5 seconden met bimmercode, echter doet hij daar helemaal niks mee.
ik heb de comfort closing gecodeerd dat de spiegels automatisch inklappen naar 0.5 seconden inhouden en de ramen en het schuifdak een vertraging van 3.5 seconden gegeven. maar helaas gaan ze bij het eenmalig drukken en of vasthouden al dicht zonder vertraging van 3.5 seconden.

het lijkt erop dat de hij niks meer op die 3.5 seconden uit doet, het verhogen naar 6 seconden heeft ook geen zin. blijft dicht gaan met 1 druk op de knop.
het enige wat ik dus eraan kan doen om er niet voor te zorgen dat mijn dak/ramen dicht gaan is de tijd van de comfort closing zelf te verhogen, maar dan sluiten de spiegels dus niet meer met 1 enkele druk op de knop
bmw f30 320D en een bmw e91 320i :Hosanna:
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”