Sportstoelen plaatsen

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gruox
Just getting started
Just getting started
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 aug 2021, 08:11

Zaterdag een zwart interieur met sportstoelen opgehaald met de bedoeling deze in mij E90 LCI uit 2011 te plaatsen.
Ik heb al het een en ander uitgezocht, maar de dingen die ik tegenkom zijn of erg oud of te onduidelijk voor mij.

De stoelen die ik gekocht heb zijn handmatig verstelbare sportstoelen met verwarming. Op het moment heb ik standaard stoelen zonder verwarming.

sowieso zou ik de de luchtbalgen aangesloten willen hebben, maar nu de stoelen verwarming hebben, waarom zou ik dit niet proberen werkend te krijgen.

zou iemand mij een beetje in de goede richting kunnen sturen hoe ik dit het beste aan kan pakken?


Gebruikersavatar
CornelisJ90
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 373
Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:26
Type Auto: BMW F31 330D ///M-Sport

Wat helpt is een avondje RealOEM afstruinen en de Engelse fora gaat je ongetwijfeld verder brengen :)
Gebruikersavatar
Tinuske84
Just getting started
Just getting started
Berichten: 59
Lid geworden op: 04 dec 2021, 17:03
Type Auto: E90 318i 2009
Locatie: Venray

Met een beetje geluk zitten er al stekkers onder de stoel voor de verwarming.
Het is dan alleen nog op je dashboard/middenconsole de juiste schakelaars monteren voor de stoelverwarming en dan programmeren lijkt mij.
Gruox
Just getting started
Just getting started
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 aug 2021, 08:11

Van de week ben ik begonnen met het interieur, nu alles los lag heb ik al het leer goed schoongemaakt.
Vanavond begonnen met het plaatsen, ik ben begonnen met de achterbank en daarna de deurpanelen van de achterdeuren.
Dit is gelukt op een paar afgebroken clipjes na, deze besteld uit China en als ze binnen zijn haal ik de deurpanelen wel weer los.
De hendels van de achterdeuren hebben helaas wel last van "sticky handles" ik kijk het eerst wel aan, misschien dat ik dit nog aanpak.

Ik verwacht dat het vervangen van de deurpanelen van de voordeuren ongeveer het zelfde zal verlopen.
Het plaatsen van de sportstoelen ben ik nog niet helemaal over uit, ik ben nog niet helemaal zeker of ik in staat ben deze juist te installeren.
En het plaatsen van de sportstoelen zonder de functies te kunnen gebruiken vind ik eigenlijk zonde.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”