Carclean.nl stelt zich voor!

Je houdt van auto's. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.nl!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FAF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 7332
Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport

Thanks, weet wel eea van bepaalde producten.
Maar wist niet dat ook hier iets voor op de markt was.

Ga ik zeker proberen! :ja:

Gr FAF


Gebruikersavatar
Carcleannl
Just getting started
Just getting started
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 jan 2014, 15:33
Type Auto: BMW F31
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Als je belooft een mooie show-off te maken met stap voor stap foto's en misschien een video. Dan krijg je van mij 50% korting op de set!
Gebruikersavatar
FAF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 7332
Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport

Carcleannl schreef:Als je belooft een mooie show-off te maken met stap voor stap foto's en misschien een video. Dan krijg je van mij 50% korting op de set!
Beter om dit via PB verder te overleggen.

Gr FAF
XtRm
Just getting started
Just getting started
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 aug 2013, 18:52
Type Auto: BMW 3-serie Touring

Ben van plan klant van jullie te worden voor echt goede poetsspullen.

Heb wel jullie advies en hulp nodig want ben een nono op poetsgebied.

Stel ik wil 100 euro besteden, welk pakket producten kunnen jullie me adviseren. Het volgende heb ik op m'n verlanglijstje:

- goede shampoo
- velgreiniger
- Wax voor auto
- Wax voor velgen
- doeken en sponzen

Het liefste zou ik hem door jullie laten detailen qua exterieur maar dan zegt de zuinige Hollander in mij dat dat veel geld is. Resultaat is wel bizar mooi, maar vind t wel duur.

Dan kom ik tot optie 2 en dat is zelf poetsen...

Hopelijk hebben jullie een leuk pakket. Weet niet of 100 e weinig is, maar dat zou een streefbedrag zijn...

Handig om te weten, heb een zwart metallic E91...

Hoop van jullie te horen.
Mag uiteraard in een pb..
BMW 3-serie Touring '06
Gebruikersavatar
FAF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 7332
Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport

Misschien verstandig om deze post/vraag ook in het topic wassen en poetsen te stellen?

Krijg je vast meer antwoorden dan enkel hier. :ja:

Ik kan je ook wel advies geven maar ik spreek niet graag voor mijn beurt.

Gr FAF
XtRm
Just getting started
Just getting started
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 aug 2013, 18:52
Type Auto: BMW 3-serie Touring

Thnx Faf.

Heb dat topic ook doorgenomen. Veel advies en veel productnamen etc. Doch, het is me niet helder wat ik als huistuinenkeuken poetser in huis moet hebben om een voor dat niveau goed resultaat te krijgen. Ben niet iemand die zelf 20 uur de auto gaat boenen zoals de mannen waar ik voorbeelden van heb gelezen. :lol:

En alles wat ik over carclean lees en heb gezien is positief. Daarom hoor ik graag van hen wat ze aanbevelen.
BMW 3-serie Touring '06
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Beste Carclean,

Op jullie site las ik dat er voor o.a. de Porscheclub een beginnersclinic stappenplan handmatig georganiseerd is. Hierbij krijgen max 12 mensen voor 35 euro pp een uitgebreide uitleg over hoe je stap voor stap wast, kleit, waxt, etc. Je mag daarna zelf aan de slag met de techniek enz.
Hier wil ik zelf zeker ook aan deelnemen maar het is nog leuker als zoiets georganiseerd wordt voor onze forumleden. Is het een idee om zoiets via ons forum te organiseren als forumsponsor? Ik denk dat iedereen die hier graag zijn eigen auto poetst wel wat handige tips kan gebruiken.

Groeten
E92fan
drivergerard
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 685
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:27
Type Auto: BMW F32 420i Sport
Locatie: Zuid-Holland

E92fan schreef:Beste Carclean,

Op jullie site las ik dat er voor o.a. de Porscheclub een beginnersclinic stappenplan handmatig georganiseerd is. Hierbij krijgen max 12 mensen voor 35 euro pp een uitgebreide uitleg over hoe je stap voor stap wast, kleit, waxt, etc. Je mag daarna zelf aan de slag met de techniek enz.
Hier wil ik zelf zeker ook aan deelnemen maar het is nog leuker als zoiets georganiseerd wordt voor onze forumleden. Is het een idee om zoiets via ons forum te organiseren als forumsponsor? Ik denk dat iedereen die hier graag zijn eigen auto poetst wel wat handige tips kan gebruiken.

Groeten
E92fan

Als ik goed ben geinformeerd is OGWL Michiel hier reeds mee bezig.
Bayerische Motoren Werke
:Mpower: Der stärkste Buchstabe der Welt
Gebruikersavatar
E91dwin
Just getting started
Just getting started
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 mei 2013, 15:12
Type Auto: E91 320dA

Ik haal mijn poets spullen ook bij Carclean. Ze hebben zo ongeveer alles wat je maar bedenken kunt, je krijgt er goed advies en de mannen zijn altijd vriendelijk en enthousiast.

Groeten,
Edwin
Gebruikersavatar
Carcleannl
Just getting started
Just getting started
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 jan 2014, 15:33
Type Auto: BMW F31
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bedankt voor het compliment.

We zijn inderdaad bezig met het plannen van wat clinics!
bmw90
Just getting started
Just getting started
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2015, 01:16
Type Auto: e90 318i
Contacteer:

Wat houden de clinics precies in?
Werk zelf al 9 jaar bij een poetsbedrijf en zon clinic is nooit weg voor de mensen die er nog niet zo lang werken.
Sky is the limit
Plaats reactie

Terug naar “Carclean.nl”