Tunex, speciale kortingen voor DriversForumleden

Als gespecialiseerd bedrijf in tuning ligt ons hart niet zozeer bij optische veranderingen van auto's maar bij het tunen (verhogen van het vermogen) van de motor.
Plaats reactie
Tunex
Sponsor
Sponsor
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jan 2014, 22:01
Type Auto: E61 M5, F11 535d, E30 335i M30, E36 328i, E46 330ci cabrio, Land Cruiser V8, E30 325i Cabrio,
Locatie: 's Heerenberg
Contacteer:

Tunex acties 3 seriesforum.nl

Leden van dit gezellig forum krijgen bij ons een speciale korting:

25,- euro korting op de chiptuning.
Gratis sofwarematig dichtzetten EGR in combinatie met DPF off.
In combinatie met automaatbak reinigen en spoelen 50,- euro korting op de tuning.

u kunt van deze kortingen profiteren door uw account naam van 3seriesforum
op te geven bij het maken van de afspraak.


De tuning is een aanpassing van de originele motormanagement software,
deze kan men altijd 30 dagen proberen, niet tevreden is geld terug.

http://www.tunex.nl/bmw.html

http://www.youtube.com/watch?v=Xf7WYASxUM8

http://www.youtube.com/watch?v=FmFLgD_sGnc
Laatst gewijzigd door Tunex op 04 nov 2015, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.


Egbert87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 sep 2013, 14:43
Type Auto: BMW E90 320D
Locatie: Zeeland

Ik heb een vraag:

Moet na het verwijderen van het DPF de motor software matig aan gepast worden?
Of alleen de EGR klep afgestopt worden?
Tunex
Sponsor
Sponsor
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jan 2014, 22:01
Type Auto: E61 M5, F11 535d, E30 335i M30, E36 328i, E46 330ci cabrio, Land Cruiser V8, E30 325i Cabrio,
Locatie: 's Heerenberg
Contacteer:

De regeneratie moet in de software uitgeschakeld worden omdat er anders diesel in een leeg filter gespoten word wat een grote rookontwikkeling tot gevolg heeft.

De EGR moet niet per se dichtgezet worden, alleen is dit wel een aanrader omdat de EGR soms storingen veroorzaakt en het inlaattraject vervuild door de EGR, in combinatie met DPF off is dit kosteloos voor leden van dit forum.

Tevens word de variabele verstelling van de turbo aangepast in verband met de hogere uitlaatdoorstroming.
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Welkom op ons forum, en veel succes in 2014 met jullie producten!
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Welkom op het forum :ja:
Egbert87
Just getting started
Just getting started
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 sep 2013, 14:43
Type Auto: BMW E90 320D
Locatie: Zeeland

Tunex schreef:De regeneratie moet in de software uitgeschakeld worden omdat er anders diesel in een leeg filter gespoten word wat een grote rookontwikkeling tot gevolg heeft.

De EGR moet niet per se dichtgezet worden, alleen is dit wel een aanrader omdat de EGR soms storingen veroorzaakt en het inlaattraject vervuild door de EGR, in combinatie met DPF off is dit kosteloos voor leden van dit forum.

Tevens word de variabele verstelling van de turbo aangepast in verband met de hogere uitlaatdoorstroming.

Oké duidelijk :ja: ! Wat zijn de kosten om alleen de software aan te passen als ik zelf het DPF verwijder?
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

@Tunex, jullie zetten de egr toch niet 100% dicht, destijds vertelde jullie mij dat ie voor 90% dicht werd gezet, dit ivm eventuele storingen?
We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
largeproject
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4723
Lid geworden op: 12 okt 2011, 18:30
Type Auto: E91 320d aut. high ex

Egbert87 schreef:
Tunex schreef:De regeneratie moet in de software uitgeschakeld worden omdat er anders diesel in een leeg filter gespoten word wat een grote rookontwikkeling tot gevolg heeft.

De EGR moet niet per se dichtgezet worden, alleen is dit wel een aanrader omdat de EGR soms storingen veroorzaakt en het inlaattraject vervuild door de EGR, in combinatie met DPF off is dit kosteloos voor leden van dit forum.

Tevens word de variabele verstelling van de turbo aangepast in verband met de hogere uitlaatdoorstroming.

Oké duidelijk :ja: ! Wat zijn de kosten om alleen de software aan te passen als ik zelf het DPF verwijder?

Zal je niet meevallen om de dpf leeg te kloppen, ik doe veel zelf, maar dit klusje heb ik toch echt bij Tunex laten doen.
We are just 2 lost souls swimming in a fishbowl, year after year.
Gebruikersavatar
LLNM4
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 5646
Lid geworden op: 03 jun 2011, 09:36
Type Auto: M4

N54 335i vermogens verschil aanpassen bij stage 3. Er staat 84 ipv 144 meer pk.

En met stock turbo's?
M4 F82 MG I 537pk/705Nm stage.2+, CS hood. GTS flash, EDC CS, 763M, Armytrix & oem performanceuitlaat, Ohlins, LCI
M5 F10 600pk/700Nm, M drivers package/Vmax korte link
335i E92 471pk/700Nm, RB turbo kortelink
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

:welkom: Tunex.

Al contact gehad via mail met jullie. Altijd netjes te woord gestaan :ja:

Alleen de link naar jullie carparts webshop ligt er al een tijdje uit :wink:
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

:welkom: Mooie acties voor forumleden! :ja:
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:

BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Leuke aanbiedingen, welkom :ja:
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Tunex
Sponsor
Sponsor
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jan 2014, 22:01
Type Auto: E61 M5, F11 535d, E30 335i M30, E36 328i, E46 330ci cabrio, Land Cruiser V8, E30 325i Cabrio,
Locatie: 's Heerenberg
Contacteer:

NOAN335i schreef:N54 335i vermogens verschil aanpassen bij stage 3. Er staat 84 ipv 144 meer pk.

En met stock turbo's?
Klopt aan de site word momenteel nog gewerkt, hier staan nog wat rekenfoutjes en onjuistheden in.
Met stock turbo's, goede uitlaat en inlaat en software komt deze dicht tegen de 400 pk.
NOAN335i schreef: Tunex.

Al contact gehad via mail met jullie. Altijd netjes te woord gestaan

Alleen de link naar jullie carparts webshop ligt er al een tijdje uit
Bedankt :ja: , klopt de Carparts afdeling krijgt een hele nieuwe opzet met meer onderdelen die bij de software tuning aansluiten, dit zal wegens tijdgebrek nog even op zich laten wachten.


Oké duidelijk :ja: ! Wat zijn de kosten om alleen de software aan te passen als ik zelf het DPF verwijder?[/quote]

Alleen de software aanpassing kost normaal 295,- euro, voor forumleden is dit 250,- euro.

largeproject schreef:Tunex, jullie zetten de egr toch niet 100% dicht, destijds vertelde jullie mij dat ie voor 90% dicht werd gezet, dit ivm eventuele storingen?
Als de EGR software matig dichtgezet word is dit niet 100%, pas na het afsluiten met een plaatje en na het wegschrijven van de EGR is deze 100% dicht.
lucky
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1133
Lid geworden op: 24 mei 2010, 13:29
Type Auto: G80
Locatie: -Belgie

Wat kan TUNEX betekenen voor een N55-upgrade?
Bartholometicus
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1232
Lid geworden op: 02 jan 2012, 22:38
Type Auto: e91 '06 zwart
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

De dpf-off met egr afdoppen staat nog op mijn lijstje :)

Gaat zeker nog gebeuren dit jaar dus :ja:
Wie heeft de komkommer eigenlijk uitgevonden?
Plaats reactie

Terug naar “Tunex”