Is er iemand die een F34 verlaagd heeft.
Ik heb mijn F34, 3 cm lager gezet met een KW -set.
Vandaag naar de technische controle en, juist, afgekeurd! De demping van de veren zou te weinig zijn.
Ik heb nu 3 maand om hem terug door de keuring te krijgen.
Volgens de keuring zou het door de runflat banden kunnen komen. Raar want de homologatie is met runflat banden gebeurd en daar was niets mis mee.
Op de papieren van KW & TUV staat duidelijk dat ze geschikt zijn voor een F34.
Zijn er nog zielen met hetzelfde probleem?
Geert
verlagen F34
-
- Being a part of it
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 30 jan 2014, 14:48
Is dit belgische keuring, wel raar dat de demping kan leiden tot afkeuring want is normaal vooral de hoogte. Al blijft belgie op keuringsgebied wel speciaal
Vader is wel eens afgekeurd voor te harde demping en dat kwam door te hoge bandenspanning dus misschien idd iets met banden.
Vader is wel eens afgekeurd voor te harde demping en dat kwam door te hoge bandenspanning dus misschien idd iets met banden.
-
- Just getting started
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 jul 2014, 11:14
Even enkele foto's posten van voor en na.
Misschien voor diegenen die denken dat de F34 niet mooi kan zijn na het verlagen
foto 1 en 2 na, 3 en 4 voor
Ik maak bij gelegenheid enkele zonnigere foto's
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Misschien voor diegenen die denken dat de F34 niet mooi kan zijn na het verlagen
foto 1 en 2 na, 3 en 4 voor
Ik maak bij gelegenheid enkele zonnigere foto's
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
-
- Just getting started
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 29 aug 2014, 22:12
Ziet er veel beter uit! Heb je ook de adaptieve dempers?
-
- Just getting started
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 27 jul 2014, 11:14
Nee en daar heb ik nu wel wat spijt van.thewongandonly schreef:Ziet er veel beter uit! Heb je ook de adaptieve dempers?
Als ik deze erbij nam, moest ik tot september wachten op levering en ik wou hem in maart hebben.
Geert
-
- Just getting started
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 29 aug 2014, 22:12
Ik meen me te herinneren dat DHP (Dynamic Handling Package: adaptief onderstel en variable steering) icm met verlagen heel slecht zou zijn voor de dempers (Bimmerpost). Kan het even niet meer terugvinden.
Mss zou je juist blij moeten zijn dat je geen adaptief onderstel genomen hebt
Mss zou je juist blij moeten zijn dat je geen adaptief onderstel genomen hebt
-
- VIP Driver
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 14 nov 2010, 20:32
- Type Auto: Bmw m240i xdrive, Pure turbo 800 , remus, wagner 200cell downpipe, Ultraleggera
- Locatie: Zoetermeer
is het btw geen probleem om mijn f30 330d iets te verlagen ? , of beter van niet ? vind n.l. dat ie best hoog staat ( standaard )
wat zijn de voor en nadelen als ik dit laat doen ?
wat zijn de voor en nadelen als ik dit laat doen ?
- 1234Edgar
- Seriously addicted
- Berichten: 810
- Lid geworden op: 15 okt 2012, 20:09
- Type Auto: 330d X drive E91 LCI & 120d E87
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Ik heb Eibach verlagingsveren +/- 35mm Bevalt super, comfort blijft goed en de looks zijn beter.kriszty schreef:ik wil mijn 330d f30 ook verlagen dmv andere veren, maar twijfel nog ?
Heb bij Offenga laten monteren. Ik heb overigens luchtvering achter.
-
- VIP Driver
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 14 nov 2010, 20:32
- Type Auto: Bmw m240i xdrive, Pure turbo 800 , remus, wagner 200cell downpipe, Ultraleggera
- Locatie: Zoetermeer
toch even kijken volgend jaar voor de eibachs, wil m ook niet te laag hebben, zodat ik bij elke drempel moet remmen e.d.Ik heb Eibach verlagingsveren +/- 35mm Bevalt super, comfort blijft goed en de looks zijn beter.
Heb bij Offenga laten monteren. Ik heb overigens luchtvering achter