Groupbuy dashcam (BlackVue DR650S-2CH of ?)

Groepsaankopen samen prijzen afspreken, afdingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
admiraal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 111
Lid geworden op: 07 jun 2011, 11:10
Type Auto: G01 X3 xDrive30e
Contacteer:

Ik sta op het punt een 2ch dashcam incl. B112 battery pack aan te schaffen dus ik zie die 'groupsbuy' wel zitten. :ja: Wat mij betreft regelen we dat z.s.m. 008

In eerste instantie ging mijn voorkeur gaat uit naar de BlackVue omdat deze een stuk compacter is dan de Thinkware. Ook kwam hij net wat vaker als beste uit de bus (o.a. helderheid en night vision) t.o.v. andere dashcams. Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een B112 battery pack (i.v.m. de 'parkeer stand') boven de Power Magic Pro omdat laatstgenoemde accu storingen genereert bij BMW's met start/stop functie (hoge accu ontlading). Zowel de B112 als de Power Magic Pro zijn ook te gebruiken i.c.m. Thinkware dashcams.

De Thinkware daarentegen heeft een wat grotere kijkhoek (al zal je dat verschil niet echt merken), een 'rear camera' met hogere resolutie, door EXFAT formattering zijn de geheugen kaarten voor de Thinkware compatible met MAC OS X (al zijn er ook weer trucs om FAT32 op de Mac te laten werken) en last but not least, de gunstigere prijs.

Ik zeg 'in eerste instantie' want na het bekijken van onderstaande review(s) begin ik toch enigszins te twijfelen aan mijn voorkeur. Het gaat in deze vergelijking weliswaar om de BlackVue DR650GW maar de beeldkwaliteit/bitrate van de BlackVue DR650S is identiek aan zijn voorganger:



Full review (tekst) m.b.t. bovenstaande

Thinkware F770 Youtube review / BlackVue DR650S 2CH Youtube review

BlackVue DR650S vs Thinkware F770 video vergelijking

Ps, er is inmiddels ook een Thinkware F800 op de markt... :wink:


RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

Komt er nog vervolg......
Gebruikersavatar
BJF
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 277
Lid geworden op: 07 aug 2012, 04:26
Contacteer:

Onder andere VW heeft momenteel een actie met de Blackvue camera's, €277,- voor de tweekanaals 16GB uitvoering. Ter info...
Gebruikersavatar
dwjj
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 okt 2016, 07:35

Misschien kan iemand het even van me overnemen want ik heb op dit moment want andere dingen te regelen
:Mpower: 135i xDrive F20, 397pk, 571Nm, BR Performance stage 2, RON 98 (verkocht)
530d xDrive F11 M-sport, 318pk, 673Nm, BR Performance stage 1
RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

Wie wil hier initiatiefnemer voor zijn?
DarkerThanBlack
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2016, 09:43

BJF schreef:Onder andere VW heeft momenteel een actie met de Blackvue camera's, €277,- voor de tweekanaals 16GB uitvoering. Ter info...

Lijkt me een goede deal, heb het denk ik niet goedkoper gezien.
Gebruikersavatar
admiraal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 111
Lid geworden op: 07 jun 2011, 11:10
Type Auto: G01 X3 xDrive30e
Contacteer:

dwjj schreef:Misschien kan iemand het even van me overnemen want ik heb op dit moment want andere dingen te regelen
Ben aankomend weekend terug van vakantie, wil er wel een mailtje en/of telefoontje aan wagen maar moet dan wel weten welke dashcam de voorkeur heeft, incl. of excl. inbouw en hoeveel personen mee doen...
Gebruikersavatar
admiraal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 111
Lid geworden op: 07 jun 2011, 11:10
Type Auto: G01 X3 xDrive30e
Contacteer:

Ik zie helaas nog geen reacties, naast de BlackVue DR650S-2CH is ook de Thinkware F770 bij VW in de aanbieding. Voor- en achtercamera samen voor €298,25.

Ik zal maandag sowieso contact opnemen met Fleetaccess maar de BlackVue is bij VW €82,95 goedkoper en de Thinkware €71,70. Dat zijn best pittige verschillen en om dit te compenseren zal je met een flink aantal deelnemers moeten komen en helaas zie ik dit (nog) niet gebeuren.

Misschien is het een optie om alleen de installatie i.c.m. de uitgebreide accubewaker (B112) als 'groupbuy' bij Fleetaccess aan te bieden, en dat ieder voor zich de dashcam naar keuze bij VW besteld?

Gezien niet duidelijk is tot wanneer deze actie bij VW loopt lijkt het mij wenselijk niet al te lang te wachten.

Ik zie graag jullie reacties dus z.s.m. tegemoet.

UPDATE 21/8:

Vandaag contact gehad met Fleetacces, zij geven aan dat voor een eventuele korting minimaal 10 personen mee moeten doen. Hoeveel korting en of zij daarmee onder de kortingsactie van VW komen werd niet geheel duidelijk. Ook geven zij aan dat inbouw i.c.m. een dashcam bij hun aangeschaft dient te worden, dus alleen inbouw doen zij niet. Alleen dashcam kan natuurlijk wel. Ook contact gehad met Pro Car Tuning (Aalsmeer), helaas geven zij aan niet aan een groupbuy te willen meewerken gezien zij al scherpe prijzen hebben (€485,- incl inbouw van een BlackVue DR650S-2CH 16GB).

Waarschijnlijk zijn de meeste nog met vakantie maar gezien de weinige reacties laat ik het hier bij...

UPDATE 25/8: Voor de geïnteresseerden een aantal opties voor aanschaf BlackVue DR650S-2CH, zie spoiler.

UPDATE 01/9: De aanbieding bij VW is niet meer geldig, prijzen aangepast in spoiler.
Spoiler
Let op: uitgaande van 16GB, bij 64GB komt er +/- €50,- bij (zelf aanschaffen is goedkoper)

Fleetaccess
Dashcam incl. inbouw: €543,95
incl. inbouw Power Magic Pro (meegeleverd), €648,90
incl. inbouw BlackVue battery pack B112 (meegeleverd), €728,90

Pro Car Tuning
Dashcam incl. inbouw: €484,95
incl. inbouw Power Magic Pro (meegeleverd), €534,90
incl. inbouw BlackVue battery pack B112 (meegeleverd), €663,95

Dashcam los kopen
Dashcam (zelf inbouwen) o.a. bij Coolblue, Bol.com etc. €329,-
Eventuele inbouw door UnitedInstallers.nl (€139,95) Totaal incl. inbouw: €468,95
Power Magic Pro: €49,95, eventuele inbouw door UnitedInstallers.nl (+ €20,-) Totaal: €538,90
BlackVue battery pack B112: €179,-, eventuele inbouw door UnitedInstallers.nl (+ €20,-) Totaal: €667,95
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Jammer dat dit niet van de grond is gekomen, een echte groupbuy is eigenijk nooit gelukt hier.

Topic viel me op, ik heb in de GWC ook de dr650S-2CH zitten inclusief power magic pro, top apparaatjes :ja:
Moet alleen dat Icloud nog even aan de praat krijgen, de camera staat nog geregistreerd bij de vorige eigenaar.

Succes :ja:
Gebruikersavatar
admiraal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 111
Lid geworden op: 07 jun 2011, 11:10
Type Auto: G01 X3 xDrive30e
Contacteer:

Inderdaad jammer, heb het geprobeerd 001 . Ik heb inmiddels een DR750 2CH aangeschaft bij Pro Car Tuning met Power Magic Pro maar ook met de Power Battery Pack B112 als extra capaciteit in parkeermodus. werkt super! :ja:
Plaats reactie

Terug naar “Groepsaankopen”