Multifunctioneel dashboard display (als optie F10 5er)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Nee van mij hoeft dit niet, ik vind het orgineel black panel scherm het mooiste en natuurlijk wat we nu hebben.


:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Uh, als je het niet wilt, koop je deze optie niet. Mocht je ooit een 5 kopen die deze optie wel heeft laat je traditionele stand staan. Zou ik ook doen. Leuk dat het er op zit. Dit is alleen maar het begin van veel meer info op de displays. Nog ff en het is een groot scherm (voorruit) waarbij je de klokken zelf overal heen kunt slepen en alle info zelf kan invullen.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Nog meer info is het begin van het einde van het zelf rijden...

...ben hier geen voorstander van; op een gegeven moment krijg je gewoon te veel info.

Met die BMW Apps is het nu al van de zotte dat je onderweg even je Facebook status kunt bijwerken en nog een Tweet de wereld inslingert dat je weer met 180+ die lange doordraaier dwars door aan het komen bent...

...wat is er mis met gewoon autorijden?
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Jesper
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3206
Lid geworden op: 15 feb 2011, 11:58

Gave optie! Is die al te krijgen op de 5 serie? Of is het een to-be-added optie? :mrgreen:
"Burn rubber, not your soul!" "It's not about being fast, it's about being faster!"
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Joop schreef:Nog meer info is het begin van het einde van het zelf rijden...

...ben hier geen voorstander van; op een gegeven moment krijg je gewoon te veel info.

Met die BMW Apps is het nu al van de zotte dat je onderweg even je Facebook status kunt bijwerken en nog een Tweet de wereld inslingert dat je weer met 180+ die lange doordraaier dwars door aan het komen bent...

...wat is er mis met gewoon autorijden?
Niets mis mee, maar er zijn ook mensen (echt waar) die dat helemaal geweldig vinden (al zullen de App's niet werken bij rijden). Ik kan me voorstellen dat je als merk iedereen van dienst wilt zijn. Wij houden ons bij de "basic" 3 serie, omdat deze de beste rijeigenschappen biedt. Maar over 6 jaar moeten we echt naar de 1 serie. Dan heeft de nieuwe 3 serie de afmetingen en gewicht van de E60. Evolutie heet dat. Net als de toename van de gadgets aan boord.
Gebruikersavatar
fwvollmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 139
Lid geworden op: 10 jan 2018, 16:57

Ik heb het ook in de F30, lukt bij mij ook alleen op sport mode.

Moet wel zeggen dat ik denk/verwacht dat wanneer je de sport mode in gebruik hebt dat dit optisch is.
Je kan natuurlijk nog het pookje een tikje naar links geven (automaat) waardoor de auto dan pas in "echte" sportstand komt.
Althans, ik zie dan ook dat het schakelen van een D van naar S stand gaat en dat de auto dan ook heel anders reageert.

lang verhaal kort, naar mijn mening is er een optische "sport" en een echte sport stand. (weet niet of dit ook echt klopt)
Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 series nieuws”