Ik had 2 week terug een keer dat me bak ( dtc) zich ff verslikte bij afremen en gelijk weer op t gas?
Gaspendaal reageerde ook anders, had minder vermogen en terugschakelen ging ook moeilijker, ja bij veel gasgeven wel maar totaal geen vermogen, net of er maar 4 cilinders liepen?
Paar dagen later met doortrekken leek t net ff of ie ff in vrijloop ging en daarna ging motor storings lampje branden, oranje.
Ik dacht dat t kwam omdat ik er weinig mee reed maar toch ff langs de Bmw gegaan. kon week later en volgens hen zat er een storing in een magnetisch ventiel L voor. Ik zeg vervangt m maar, koste de hele wereld niet en volgende dag klaar.
Nou nou, nu lijkt t wel of ik in de stand rij, schakelt veel sneller terug bij iets gas en loopt weer als een malle.
Lijkt zelfs veel beter te lopen nu!! schakelt iig wel veel beter.
Wat dat ding nou in godsnaam te maken heb met t schakelen van die bak is me een raadsel, t zal wel aan elkaar gekoppeld zijn of zo.
Ik wil m al een poosje verkopen maar houd vaak de boot af, ik vind t ook zo'n heerlijke en mooie auto.. Moeilijk om er afscheidt van te nemen ..
motorstoring, magnetisch ventiel.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Lijkt erop dat je in een soort noodloop zat daardoor.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Mooi dat ie weer lekker draait. Quick fixes zijn altijd goed