Mogelijke bron voor E46 onderdelen

Plaats reactie
E46320D
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 330
Lid geworden op: 22 nov 2018, 01:14

Hallo allemaal,

we hebben afgelopen week een bedrijf bezocht waar ze erg veel sloop-E46s hebben staan, ik weet niet of we de bedrijfsnaam hier mogen noemen of niet, wellicht dat de moderator hier zijn/haar licht over kan schijnen?

Wij hebben er geen link mee maar wilden dit delen op het forum omdat het mogelijk nog aan de aandacht kan zijn ontsnapt van E46 liefhebbers.

Er stond .o.a. een mooie Executive met Hellbeige lederen interieur waar de hoofdsteunen etc nog onberispelijk van waren (op wat vuil na natuurlijk).

Altijd lastig om je dan in te houden met zoveel mooi speelgoed :In love:


Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Als jij daar geslaagd en tevreden bent, en je noemt de naam van het bedrijf in jouw post, lijkt me dat prima. :ja:
E46320D
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 330
Lid geworden op: 22 nov 2018, 01:14

Dankjewel Roland :D

Het is E46 Shop (what's in a name 001 ) die sinds kort in Beilen zijn gevestigd.

Ja, ze hebben ons echt vakkundig en vooral vriendelijk te woord gestaan en dat laatste is ook wel fijn.
Daarnaast hoef je daar niet onder/over/tussen autowrakken te kruipen maar staan de E46s keurig op een rij geparkeerd zodat je rustig alles kan bekijken zonder vuil te worden of rugpijn op te lopen.

NB: daar in Beilen hebben ze o.a. zo'n lederen E46 interieur waar ik het in een andere thread over heb (in beige als ik het goed heb).

Het is in ieder geval prettig dat er nog goede mogelijkheden zijn om aan oude onderdelen te komen die nieuw ofwel lastig verkrijgbaar of te duur zouden zijn. Offenga schijnt ook een goede bron te zijn heb ik gehoord.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Geen probleem hoor, de naam van het bedrijf kun je gewoon noemen :ja:
E46320D
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 330
Lid geworden op: 22 nov 2018, 01:14

Dank je Arjan!
Plaats reactie

Terug naar “E21-E46: Technisch/Vragen/Onderhoud”