Wat heb jij vandaag aan of met jouw bmw gedaan?!

Alles wat niet met bmw te maken heeft kun je hier posten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giovanni21
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 606
Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
Type Auto: BMW F36 420i LCI
Locatie: Den Haag

Deurslot Rechts voor laten vervangen...
Offerte garage was 320 EUR...

Origineel onderdeel 2e hands gevonden incl 6 maanden garantie voor 60 eur.. en 60 eur bij een kennis voor montage... was ik klaar voor 120.


Current: BMW F36 420i LCI
Previous: BMW E90 325i

- Een auto is meer dan een vervoersmiddel alleen -
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Heb zelf linksvoor gedaan. Maar kom je goed weg qua kosten. Best n klusje.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
rsvmakkie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1003
Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
Locatie: Noord Holland

Diversity antenne vervangen
Na maanden eindelijk weer een werkende afstandsbediening
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
rikbroer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 dec 2019, 20:22
Type Auto: BMW E87 120i

Grote beurt afgerond. Auto loopt merkbaar lekkerder en heeft meer vermogen. De versnellingsbak schakelt weer lekker soepel(wat een verschil).

Vorig weekend andere vloerbedekking/complete grond tapijt gemonteerd. Van lichte grijze kleur naar antraciet. Wat een takke klus maar mooi resultaat. Interieur verder goed gereinigd.

Dit weekend helaas geen tijd om te klussen en bij de bmw dealer de onderdelen niet binnen. Voor het aan sluiten van de xenon originele pinstekkers besteld.

Hoop volgend weekend de originele xenonlampen in te bouwen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Dat heb ik ook een keertje gedaan, vond het wel leuk om te doen. Frist er enorm van op, die grijze was oom echt wel smerig. Ook meteen een ander dashboard erin gedaan.

Afbeelding

Afbeelding
rikbroer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 dec 2019, 20:22
Type Auto: BMW E87 120i

@Arjan je hebt idd de zelfde klus gedaan. Exact de zelfde kleuren van vloerbedekking ook. De auto word er een stuk chiquer van. dashboard heb ik niet gedaan vond ik te duur worden in z’n geheel.

Zoals ik al zei de xenon nog inbouwen en een dikke detail behandeling en klaar is hij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Eigenlik gisteren

Nieuwe sleutel opgehaald.
was al na 1 dag binnen ipv 3 werkdagen

Nu geen melding meer van een lege sleutelaccu




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

rikbroer schreef: 08 feb 2020, 07:17 ....dashboard heb ik niet gedaan vond ik te duur worden in z’n geheel.
Vind je dat dan wel mooi staan? Dashboard is ook grijs aan de onderkant toch, ik ben heel lang bezig geweest om al dat grijze plastic ook te vervangen voor zwart, resultaat was een interieur die helemaal origineel was.
rikbroer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 dec 2019, 20:22
Type Auto: BMW E87 120i

@Arjen Ja dashboard en middenconsole is donker grijs. Mijn interieur is ook grijs net als de deurpanelen ect.

Het staat prima zal morgen ff een foto maken. de rest van plastic interieur delen heb ik er wel bij gekregen. Als ik wat wil is het enkel het dashboard en middenconsole dat zit er ook zo in trouwens.

Mocht ik toch mijn interieur veranderen en dat zal zwart zijn dan kan het zijn dat ik het wel doe. Maar de bedoeling is om 3jaar met de auto te rijden en dan gaat hij weg voor een andere bmw 1 of 3 serie. Ik rij hem zakelijk als youngtimer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Pauwlus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 jun 2018, 07:35
Type Auto: E91 318i

rsvmakkie schreef:Diversity antenne vervangen Afbeelding
Na maanden eindelijk weer een werkende afstandsbediening Afbeelding
Eindelijk! Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
E91 318i touring
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

De BMW weer 's goed gewassen incl foamen. Weer 'n paar opmerkingen van buren gekregen als "ben je er mee door de sneeuw gereden?" en "oh, maak je er een witte van?" :duh: :mrgreen:
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
rikbroer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 dec 2019, 20:22
Type Auto: BMW E87 120i

Arjan schreef:
rikbroer schreef: 08 feb 2020, 07:17 ....dashboard heb ik niet gedaan vond ik te duur worden in z’n geheel.
Vind je dat dan wel mooi staan? Dashboard is ook grijs aan de onderkant toch, ik ben heel lang bezig geweest om al dat grijze plastic ook te vervangen voor zwart, resultaat was een interieur die helemaal origineel was.

Bij deze een fotootje van hoe het nu is. Helaas geen oude foto bij de hand.
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
RvL
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 832
Lid geworden op: 13 jan 2019, 09:22
Locatie: Noord Holland

Wat een klus... respect! :Klappen:
2019 - F20 LCI2 120d :Mpower: Sport Shadow . | xHP stage 2 | Bilstein B12 Pro-Kit | Y-brace

Showroom
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

rikbroer schreef: 08 feb 2020, 16:57
Bij deze een fotootje van hoe het nu is. Helaas geen oude foto bij de hand.
Dashboard lijkt wel donkerder dan bij mijn auto, of is dat het licht? De kleur van het deurpaneel lijkt meer op dat van mij. Ik vond de kosten van het dashboard overigens wel meevallen, ik kocht een complete voor 150,- en heb alles overgezet. Zo was die van mij:

Afbeelding

Zo geworden:

Afbeelding

@RVL: klus valt op zich wel mee hoor, totaal voor tapijt en dashboard 2 dagen bezig geweest, rustig aan gewerkt en alle kabels gelabeld. Zaterdag begonnen en maandag weer met de auto naar het werk . Meeste werk is het voorste deel tapijt, die gaat om de buizen van het verwarmingssysteem heen en dat krijg je er niet overheen. Dashboard zelf zit met een stuk of 8 boutjes vast :wink:

Klus staat hier beschreven: viewtopic.php?p=374842#p374842

Staat netjes Rikbroer :ja:
rikbroer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 dec 2019, 20:22
Type Auto: BMW E87 120i

Arjan schreef:
rikbroer schreef: 08 feb 2020, 16:57
Bij deze een fotootje van hoe het nu is. Helaas geen oude foto bij de hand.
Dashboard lijkt wel donkerder dan bij mijn auto, of is dat het licht? De kleur van het deurpaneel lijkt meer op dat van mij. Ik vond de kosten van het dashboard overigens wel meevallen, ik kocht een complete voor 150,- en heb alles overgezet. Zo was die van mij:


@RVL: klus valt op zich wel mee hoor, totaal voor tapijt en dashboard 2 dagen bezig geweest, rustig aan gewerkt en alle kabels gelabeld. Zaterdag begonnen en maandag weer met de auto naar het werk . Meeste werk is het voorste deel tapijt, die gaat om de buizen van het verwarmingssysteem heen en dat krijg je er niet overheen. Dashboard zelf zit met een stuk of 8 boutjes vast :wink:

Staat netjes Rikbroer :ja:

Dat is mooi geworden. Dat is inderdaad een heel andere auto geworden. Afbeelding

Dankjewel mijn dashboard is inderdaad donkerder. Mijn deurpanelen zijn lichter grijs met de deurbakken onderaan de kleuren van het dashboard.
Ik heb nu voor t tapijt 75€ betaald. Wie weet doe ik het dashboard ooit nog is als ik zin heb. Eerst m’n originele xenon koplampen met angeleyes inbouwen. Afbeelding



@Rlv ik heb het tapijt gedaan en viel wel mee. S morgens uit een andere auto gehaald en vanaf 14u tot 18u bezig geweest met een bakkie koffie erbij. Alles wel super netjes gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”