BMW 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Plaats hier de foto's van jouw BMW G3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11494
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Ik verwacht Turkije.


heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Elemli
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:24
Type Auto: 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Hahaha idd....


Wilde eerst in NL een huisje met zwembad net als alle landgenoten maar het werd lastig. Toen werd het Ardennen tevergeefs en daarna Istrie Kroatie maar 4000€ voor een oud huisje ver van de zee voor maar 7 dagen is belachelijk. Toen dacht ik dan maar Turkije zoals de afgelopen 5 jaar.

Hier in het kleine en rustige Kalkan een villa met zwembad en prachtig uitzicht op zee voor 20 dagen voor 5200€. En overal gratis mondmaskers, desinfectiemiddelen, temperatuur metingen, straten die worden gedesinfecteerd etc. en lege stranden.

En straks eenmaal thuis 14 dagen quarantaine maar dat was het toch al de afgelopen maanden.

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11494
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Veel plezier.
En de prijzen zijn inderdaad belachelijk.
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Elemli
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:24
Type Auto: 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Dankjewel!

Trouwens... de ochtend dat ik vertrok dacht ik dat mijn HUD het niet meer deed. Hele tijd met instellingen wezen kloten tot mijn vrouw nabij Keulen kwaad werd en met rust moest laten.

Eenmaal nabij Frankfurt gestopt voor een bakje koffie en toen ik mijn zonnebril afdeed.... mijn HUD was terug .

Kwam erachter dat het aan mijn nieuwe polarized zonnebril lag

Gelukkig had ik de oude meegenomen voor het strand.

Advies: mocht je HUD en een polariserende zonnebril hebben..... geen paniek

Over brillen gesproken... heb voor het felle licht van tegenliggers voor 6€ bij Bol.com een nachtbril gekocht. Wat werkt dat fantastisch!! Ook met de HUD


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Dat is goed hè zo’n ding

Ik heb een vizier ervan op mijn arai helm.

De meeste winst is bij schemering maar vooral bij regen

Je weet niet wat je meemaakt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Kingfisher
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 802
Lid geworden op: 19 mei 2014, 17:16
Type Auto: G31 520iA Touring M Sport HE
Locatie: De Polder
Contacteer:

Elemli schreef: 01 aug 2020, 16:26 Kwam erachter dat het aan mijn nieuwe polarized zonnebril lag AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Elemli
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:24
Type Auto: 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Behoorlijk rustig sinds zomer maar 2-3 weken geleden de gebruikelijke onderhoudsbeurt gehad en laten kijken naar een melding over remvloeistof.

Was binnen een uur geklaard maar bleek dat een software update nodig was en dat de accu voor de noodoproep aan vervanging toe was, dus kreeg ik even een andere 520i mee.

Volgende dag netjes opgehaald, helaas alle instellingen, modificaties en Carplay verdwenen.... Balen natuurlijk maat goed niet onoplosbaar dacht ik.

Totdat om 4:15 mijn dochter in paniek schreeuwde dat er werd ingebroken in de auto omdat het alarm afging (naast de “ben je doof”, “iedereen kan het horen”!).

Als een gek naar buiten met “iets” in de hand maar niemand te bekennen behalve dat de hele buurt boos uit het raam kijkt terwijl het alarm nog steeds loeihard afgaat.

Ik kon het niet uitzetten, deuren gingen niet open, geen reactie met de afstandsbedieningen dus de metalen sleutel gebruikt om de deur handmatig te openen.

Start/stop ingedrukt, alle knopjes etc geen één reactie. Kon het alarm niet uitzetten maar na 10-20 minuten hield het vanzelf op.

Gelijk BMW pechhulp gebeld en een uur later stond de wegenwacht voor de deur.

Wat bleek... hele accu was leeg getrokken dus ging het alarm af volgens de beste man. Na de nodige power met de jumpstarter, met een bak koffie van 6-7 rondgereden om de accu wat te laden en de buurt voor de zekerheid slaap te gunnen.

Stond om 7:30 gelijk bij de dealer natuurlijk en kreeg een mooie 430i mee. Ze zijn 3 dagen bezig geweest om het op te lossen. Bleek dat de softwareupdate niet helemaal was gelukt en ook een aantal bugs had waarmee de accu en noodoproep accu allebei werden leeg getrokken. Gelijk ook een nieuwe accu gekregen.

Sindsdien is het weer stil ‘s nachts, gelukkig net voor het ingaan van de avondklok


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
petrolheadd
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 680
Lid geworden op: 24 okt 2014, 21:26
Type Auto: F20 118i lci Mineralgrau M- sport

:lol: mooi verhaal man. Gelukkig is er niet ingebroken. Beter "vals alarm" dan dat jouw auto wordt meegenomen.
F20 LCI Mineralgrau 118i :Mpower: sport
F36 Alpinweiss 420I :Mpower: Sport (sold)
F60 Mini Countryman JCW (sold)
E91 LCI Le Mans Blue 320i :Mpower: Sport (sold)
Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

Dat vinden ze bij BMW niet gek maar gewoon heel bijzonder :mrgreen:
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1042
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Ik heb afgelopen zomer ook twee keer vals alarm gehad (‘s nachts!! :shock: ). Na het vervangen van de accu (vanwege meldingen) is het niet meer voorgekomen. Beide keren had ik ook de (oude) accu opgeladen met een druppellader, ik denk dat het (te snelle) leeglopen iets getriggerd heeft.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Met "iets in je hand" :lol:
Elemli
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:24
Type Auto: 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Laten we het houden op Pantoffel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Elemli
Just getting started
Just getting started
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 aug 2018, 14:24
Type Auto: 520i Touring G31 High Exec M-Sport Limited Demo

Zijn er anderen die ook issues hebben na de meest recente software update bij de dealer?

Sinds ik eind januari een software update heb gehad valt het systeem zomaar uit. Ik krijg een soort harde geruis ineens en dan gaat het systeem op zwart om paar minuten later weer op te starten.

Daarnaast lukt het niet om (of duurt het ontzettend lang) voordat mijn iPhone X werkt op de media van de auto, terwijl ik wel bluetooth verbinding heb en kan bellen of gebeld worden.

Mijn mediaspeler op de telefoon (AppleMusic, Spotify) geeft aan dat het met de auto is verbonden maar ik hoor niks, wordt niks afgespeeld en kan het ook niet bedienen op de auto. Bedienen via de telefoon werkt ook niet.

De radio, DAB, car-wifi, telefoon etc werkt prima en heb dezelfde issues met een iPhone11. Voor de software update ging alles lekker automatisch maar het loskoppelen, verwijderen en opnieuw koppelen van de toestellen helpt ook niet.

Ik hoor graag jullie ervaringen voordat ik naar de dealer stap.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
BMWe90Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 517
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
Type Auto: G20 330i

Elemli schreef: 06 feb 2021, 16:33 Laten we het houden op Pantoffel AfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waar pantoffels wel niet goed voor zijn :cool:
Once a BMW always a BMW
Plaats reactie

Terug naar “G3x: Showroom & Projecten”