Iedereen heeft andere wensen... ik moet geen M pakket op mijn auto als het af fabriek ook niet aanwezig was. Smaken verschillen en dat kan beide kanten opgaan en ja, sorry, ik kan absoluut niet jaloers worden op andermans bezit. Ik kan het wel mooi of minder mooi vinden. Ik koop wat ik mooi vind, niet wat een ander mooi vindt. Ik ben gek op ingetogen en dat heb ik bewerkstelligd. Het maakt iemand niet meer of minder. We moeten allemaal defeceren.
That being said...
BMW 330i M-Performance --Foto's toegevoegd--
-
- Just getting started
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 02 apr 2020, 13:09
- Type Auto: BMW G20 330i & F31 340i
En hoe is dit tov van m140i? We twijfelen tussen de 2. Of wilde je gewoon wat grotere auto?
- BMW F31 340i Daily
- BMW G20 330i Daily for the wife
- BMW F20 120i Gone
- Honda Civic EK4 B16 sold
- Honda Civic EJ9 K24 Track/Street tool
-
- Just getting started
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 05:28
Ik heb beide auto’s gehad. M140i en 330i g20
Beide zijn heerlijke auto’s. De 6-cilinder in de m140i is echt erg bijzonder lekker. Klinkt goed alhoewel de vanaf 06-2018 modellen qua sound matig zijn door de filters.
De 330i is een enorm sterke motor ook vergis je niet. Zw hebben al dan. Jet kunstmatig een hele behoorlijke roffel in de motor gebracht of uitlaat qua geluid. Het is een heerlijker soepel motor. De wegligging van het m sport model is behoorlijk straf maar ik vond dat meer dan prettig. Hij is ook soepel als het moet. Je merkt aan alles ik deze auto dat het enorm doorontwikkeld is. Voelt ruim en groot en luxe en toch erg sportief.
De M140i tech is langzamerhand wat verouderd. En de 3 is gewoon een andere klasse dat merk je aan allerlei dingen.
De snelheid van de M140 is en het gevoel van vermogen doornheg enorme koppel van 500NM is andere league. Zo simpel is het. En ik denk dat je hier als je hem lang genoeg houdt op een gegeven moment niet heel veel geld op gaat verliezen want de nieuwe 1 is natuurlijk iets totaal
Anders. Smaak verschikt uiteraard maar het hele concept is gewoon weg. Dan is een mini-S wat mij betreft veel
Gaver met zelfde motoren.
Anyway zover mijn idee waar ik nu weer terug ben naar vertrouwende Audi A6
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beide zijn heerlijke auto’s. De 6-cilinder in de m140i is echt erg bijzonder lekker. Klinkt goed alhoewel de vanaf 06-2018 modellen qua sound matig zijn door de filters.
De 330i is een enorm sterke motor ook vergis je niet. Zw hebben al dan. Jet kunstmatig een hele behoorlijke roffel in de motor gebracht of uitlaat qua geluid. Het is een heerlijker soepel motor. De wegligging van het m sport model is behoorlijk straf maar ik vond dat meer dan prettig. Hij is ook soepel als het moet. Je merkt aan alles ik deze auto dat het enorm doorontwikkeld is. Voelt ruim en groot en luxe en toch erg sportief.
De M140i tech is langzamerhand wat verouderd. En de 3 is gewoon een andere klasse dat merk je aan allerlei dingen.
De snelheid van de M140 is en het gevoel van vermogen doornheg enorme koppel van 500NM is andere league. Zo simpel is het. En ik denk dat je hier als je hem lang genoeg houdt op een gegeven moment niet heel veel geld op gaat verliezen want de nieuwe 1 is natuurlijk iets totaal
Anders. Smaak verschikt uiteraard maar het hele concept is gewoon weg. Dan is een mini-S wat mij betreft veel
Gaver met zelfde motoren.
Anyway zover mijn idee waar ik nu weer terug ben naar vertrouwende Audi A6
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- kevin78
- VIP Driver
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
- Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)
Ik vind hem ook heel mooi. Zeker ook deze kleur.
Maar inderdaad smaken verschillen en ik vind ook dat als je iets niet mooi vind dit gewoon moet kunnen zeggen. Zou beetje vreemd zijn dat je alleen mag reageren als je het mooi vind
Maar dikke bak
Maar inderdaad smaken verschillen en ik vind ook dat als je iets niet mooi vind dit gewoon moet kunnen zeggen. Zou beetje vreemd zijn dat je alleen mag reageren als je het mooi vind
Maar dikke bak
535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
-
- Just getting started
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 02 apr 2020, 13:09
- Type Auto: BMW G20 330i & F31 340i
Denk dat we beide dan moeten proefrijden. Is de 330i kwa vermogen voldoende voor z'n formaat/gewicht?330ig20 schreef: ↑06 sep 2020, 11:49 Ik heb beide auto’s gehad. M140i en 330i g20
Beide zijn heerlijke auto’s. De 6-cilinder in de m140i is echt erg bijzonder lekker. Klinkt goed alhoewel de vanaf 06-2018 modellen qua sound matig zijn door de filters.
De 330i is een enorm sterke motor ook vergis je niet. Zw hebben al dan. Jet kunstmatig een hele behoorlijke roffel in de motor gebracht of uitlaat qua geluid. Het is een heerlijker soepel motor. De wegligging van het m sport model is behoorlijk straf maar ik vond dat meer dan prettig. Hij is ook soepel als het moet. Je merkt aan alles ik deze auto dat het enorm doorontwikkeld is. Voelt ruim en groot en luxe en toch erg sportief.
De M140i tech is langzamerhand wat verouderd. En de 3 is gewoon een andere klasse dat merk je aan allerlei dingen.
De snelheid van de M140 is en het gevoel van vermogen doornheg enorme koppel van 500NM is andere league. Zo simpel is het. En ik denk dat je hier als je hem lang genoeg houdt op een gegeven moment niet heel veel geld op gaat verliezen want de nieuwe 1 is natuurlijk iets totaal
Anders. Smaak verschikt uiteraard maar het hele concept is gewoon weg. Dan is een mini-S wat mij betreft veel
Gaver met zelfde motoren.
Anyway zover mijn idee waar ik nu weer terug ben naar vertrouwende Audi A6
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- BMW F31 340i Daily
- BMW G20 330i Daily for the wife
- BMW F20 120i Gone
- Honda Civic EK4 B16 sold
- Honda Civic EJ9 K24 Track/Street tool
- tomsmets12
- Being a part of it
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 mei 2016, 22:15
- Type Auto: F20 M140i
Als je het beste van beide werelden wilt, ga dan voor de G20 M340i. Looks en tech van de G20 en motor van de M140i. (Wel een klap duurder natuurlijk haha)
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
-
- Just getting started
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 18 mei 2019, 05:28
Ik denk dat de m140 je meer rij plezier geeft !
Paar kleine aanpassingen doen. Ietsje verlagen met eibach set en de wegligging is extreem beter.
De m340i vind ik ook minder mooi. Rare grille
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Paar kleine aanpassingen doen. Ietsje verlagen met eibach set en de wegligging is extreem beter.
De m340i vind ik ook minder mooi. Rare grille
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- tomsmets12
- Being a part of it
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 mei 2016, 22:15
- Type Auto: F20 M140i
Standaard grill van de m340i is idd een beetje vreemd, de performance versie is stukken beter! En als ik moest kiezen tussen een M340i en M140i dan wist ik het wel
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- tomsmets12
- Being a part of it
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 mei 2016, 22:15
- Type Auto: F20 M140i
Haha ja, bijnaa Die is ondertussen al ingeruild, weet alleen niet hoe je dat aan moet passen via tapatalk...
Edit: toch gelukt
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Edit: toch gelukt
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- sitechris
- VIP Driver
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:12
- Type Auto: BMW M135i xDrive (2023)
- Contacteer:
M140i is imo niet de heilige graal. Motor en bak fantastisch, rest van auto is net wat minder goed. Teveel GT, te weinig sport. Dan vind ik de nieuwe 3-serie gewoon de fijner sturende auto. Daar hoef je niet eerst een paar k in upgrades te investeren om de auto beter te maken. Daarnaast is nieuwe Dreier qua ruimte, fit&finish en ride quality natuurlijk wel een andere klasse en weer wat moderner.
Ik zou voor de 330i gaan. Motorisch ook ruim voldoende, alhoewel geen match met de zescilinder.
Ik zou voor de 330i gaan. Motorisch ook ruim voldoende, alhoewel geen match met de zescilinder.
Bezoek ook mijn blog: http://www.driveaholic.nl
-
- Just getting started
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 02 apr 2020, 13:09
- Type Auto: BMW G20 330i & F31 340i
Ja het is ook hoofdzakelijk een daily en we vinden de nieuwe 3 een echte upgrade kwa interieur en een die we op het oog hebben heeft echt veel opties. M140i betaal je ook nog best veel voor en het is idd vlugger enzo maar aangezien we van een F20 120i komen is het binnen gewoon hetzelfde.
M340i is idd droom combo maar is echt nog een hoop geld, dus we neigen naar 330i. Als ik wat ouwer ben dan maar gewoon een echte M auto voor erbij
M340i is idd droom combo maar is echt nog een hoop geld, dus we neigen naar 330i. Als ik wat ouwer ben dan maar gewoon een echte M auto voor erbij
- BMW F31 340i Daily
- BMW G20 330i Daily for the wife
- BMW F20 120i Gone
- Honda Civic EK4 B16 sold
- Honda Civic EJ9 K24 Track/Street tool