Rtti model F11 2012

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SgtDutch
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1526
Lid geworden op: 17 jun 2018, 11:03
Type Auto: BMW F33 435i xDrive M-sport Cabriolet 2015 Harman Kardon full options en Volvo XC90 Twin Engine T8
Locatie: Utrecht en Gelderland

NBT EVO ID4 werkt ook alleen va een andere methode dan USB


F33 435i xDrive Cabriolet 2015, Harman Kardon en Full Options
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1044
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Dus als ik het goed begrijp, activeer je hiermee permanent RTTI, zonder dat je daarvoor een abonnement nodig hebt? En dit blijft ook werken na een kaartupdate?
Gebruikersavatar
SgtDutch
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1526
Lid geworden op: 17 jun 2018, 11:03
Type Auto: BMW F33 435i xDrive M-sport Cabriolet 2015 Harman Kardon full options en Volvo XC90 Twin Engine T8
Locatie: Utrecht en Gelderland

yep dat doet het
F33 435i xDrive Cabriolet 2015, Harman Kardon en Full Options
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1044
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Vanmorgen deze ook gedaan, NBT, werkt inderdaad. USB stickie erin, je ziet verder niks gebeuren, maar 15 min later worden je kaarten opeens een stuk kleurvoller. Je hebt trouwens wel een ConnectedDrive abo nodig, maar de eenvoudigste volstaat (dus die zonder RTTI erin).
Gebruikersavatar
Lewiz
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 nov 2015, 08:00
Type Auto: E92 335D + F10 535D

@Jimmer: Bedoel je dat het standaard BMW ConnectedDrive abbo van € 69,- gedurende 1 jaar voldoende is in combinatie met de patch van Navituning om RTTI vervolgens permanent te ontvangen?

Mijn sim is namelijk op dit moment niet meer actief en zal dus eerst geactiveerd moeten worden. Dit kan volgens mij door een service bij BMW te boeken.

Dus wanneer ik alleen een proef abonnement van €1,- voor een maand op BMW Online zou nemen, zal de sim ook door BMW geactiveerd moeten worden en zou ik daarna met de patch van Navituning permanent RTTI kunnen activeren? Tenminste dat begrijp ik uit de posts hierboven.
BMW E92 335D Stage 2 + F10 535D Stage 3------- Remmen is een vorm van angst!!!
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1044
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Het 69 euro abo bedoel ik ja. En nee ConnectedDrive is een permanente vereiste voor RTTI (zoals ik het begrijp). Rtti haalt zijn info via het internet, ipv radio (bij TMC). Dus als je connecteddrive afloopt, kan, denk ik, de geactiveerde RTTI geen data inladen.

Ik ben trouwens heel tevreden met RTTI, laatst echt tijd gespaard met een serieuze file, de info lijkt goed te kloppen, en een omleiding wordt pas voorgesteld als daar echt tijdswinst tegenover staat. ConnectedDrive bevalt ook, vooral locaties via de smartphone naar de auto sturen wordt veelvuldig gebruikt.
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”