"motorafdekking afdekplaatje": BMW OEM nr. 11121726089 voor E36 / E46 / E39 / E60 / E83, E85 vfl, etc.

Groepsaankopen samen prijzen afspreken, afdingen.
Plaats reactie
schaapinwolfskleren
Just getting started
Just getting started
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 feb 2016, 17:09
Type Auto: '03 E85 3.0i + föhn | '08 E86 3.0si | '15 XC60

Disclaimer: de laatste groupbuy is al even geleden, ik heb geen korting gekregen en ik ken de forumregels op dit punt misschien niet helemaal. Als dit topic hier dus niet goed staat, dan hoor ik dat graag.

Op enig moment is van mijn 2003 E85 één van de afdekplaatjes van de motorafdekking verdwenen. Zo'n ding:

Afbeelding

Ofwel, nummer 15 hieronder:

Afbeelding

Een nieuwe kost Eur, 4,91 bij Ekris, maar je kunt ze alleen per 10 bestellen. Ik heb gisteren besteld. Ik heb er zelf één nodig, wil er één op voorraad en heb er al twee elders gesleten. Ik heb er dus zes over :-). Geen probleem, maar misschien zoekt iemand er ook één of twee.

Deze plaatjes passen ook op tal van andere "oudere" modellen (o.a. E36 / E46 / E39 / E60 / E83 / etc. Wel even kijken of ze ook op jouw specifieke uitvoering passen natuurlijk).

Dus als iemand er nog één of twee nodig heeft: laat maar even weten. Dan stuur ik ze voor de kostprijs + postzegel op en hoef jij er niet meteen tien te kopen.

Groet!

Maurits


Plaats reactie

Terug naar “Groepsaankopen”