Wacht even, Zandvoort is wel onlangs vernieuwd he
Op de Ring lijkt navi mij wel handig
Martin's E46 325Ci Tracktool
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
Ba dum tss...
@ray: dan heb ik wel pech, want als het meevalt staan de wijzigen er pas in na de update van 2023
Alle gekheid op een stokje, het is nu geenszins een auto die alleen maar op het circuit wordt gereden. Langzaam aan komen we daar en als dat zover is, zal uiteraard de navi er uit gaan. Tot die tijd kijk ik liever niet in een gapend gat en heb ik liever iets meer gebruiksgemak als ik op de openbare weg rijd.
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
Denk dat jij je spiegel iets hoger moet zetten als je de rugleuning ziet
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
Even een kleine update. De nieuwe custom deurpanelen zitten er inmiddels in. Het idee om de tweeters te kunnen houden was niet uitvoerbaar aangezien deze verbonden zijn met de woofers in de deur. Deze moesten er sowieso uit vanwege de nieuwe deurpanelen dus dan maar de tweeters ook. Ben erg tevreden met het resultaat, vind het erg clean zo
Omdat alle speakers uit de auto zijn, heb ik meteen maar besloten dat de navigatie er ook uit gaat. Ipv een groot gat in het dashboard wilde ik graag ook hier een mooie oplossing. Uiteindelijk gekozen voor een blanco block-off paneel van HARD motorsport. Dit was de enige mooie kant-en-klare oplossing die ik kon vinden. Pasvorm is niet 100% maar goed genoeg. Het resultaat is mooier dan een DIY oplossing vind ik, dus ben tevreden
Verder heb ik nog de volgende zaken uit de auto gehaald: hoedenplank (incl speakers), hemelbekleding (incl A, B en C-stijlen en alle toebehoren), gordijnairbags, wat extra isolatie materiaal die achter de achterste deurpanelen zat. Volgende stap zal zijn om de kabelboom wat uit te dunnen qua zaken die uit de auto zijn gehaald en niet meer nodig zijn. Verder zijn er nog plannen voor een nieuw setje lichtgewicht velgen en een kooi voor de veiligheid. Het idee is een om er een clubsport achtige tracktool van te maken ipv een full-on racer
Omdat alle speakers uit de auto zijn, heb ik meteen maar besloten dat de navigatie er ook uit gaat. Ipv een groot gat in het dashboard wilde ik graag ook hier een mooie oplossing. Uiteindelijk gekozen voor een blanco block-off paneel van HARD motorsport. Dit was de enige mooie kant-en-klare oplossing die ik kon vinden. Pasvorm is niet 100% maar goed genoeg. Het resultaat is mooier dan een DIY oplossing vind ik, dus ben tevreden
Verder heb ik nog de volgende zaken uit de auto gehaald: hoedenplank (incl speakers), hemelbekleding (incl A, B en C-stijlen en alle toebehoren), gordijnairbags, wat extra isolatie materiaal die achter de achterste deurpanelen zat. Volgende stap zal zijn om de kabelboom wat uit te dunnen qua zaken die uit de auto zijn gehaald en niet meer nodig zijn. Verder zijn er nog plannen voor een nieuw setje lichtgewicht velgen en een kooi voor de veiligheid. Het idee is een om er een clubsport achtige tracktool van te maken ipv een full-on racer
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Lekker bezig Martin! Die deurpanelen zijn erg gaaf geworden! Is dat koolstofvezel?
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
Thanks
Nee, deurpanelen zijn gewoon ABS plastic. Carbon was ook mogelijk, maar aanzienlijk duurder en slechts 500 gram lichter dan ABS. Verder zit er niets van carbon op de auto dus vond het ABS beter passen bij het interieur. Het matte oppervlak van ABS zorgt ook niet voor onnodige weerkaatsingen van zonlicht.
Nee, deurpanelen zijn gewoon ABS plastic. Carbon was ook mogelijk, maar aanzienlijk duurder en slechts 500 gram lichter dan ABS. Verder zit er niets van carbon op de auto dus vond het ABS beter passen bij het interieur. Het matte oppervlak van ABS zorgt ook niet voor onnodige weerkaatsingen van zonlicht.