alcantara / lederen interieur ruil

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc1980
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 124
Lid geworden op: 04 nov 2015, 21:50

Misschien een gekke vraag en misschien is dit ook niet de juiste plek van het forum hiervoor. Maar waar het wel zou moeten weet ik niet. Dus alvast mijn excuses als dit niet de bedoeling is...

Ik heb net een E90 LCI gekocht met lederen sportstoelen, stoelverwarming en gedeeltelijk elektrisch verstelbare voorstoelen in zwart leer. Nou zijn de meeste mensen volgens mij wel liefhebber van een lederen interieur, maar zelf ben ik dat helemaal niet en had dus veel liever hetzelfde interieur gehad als mijn vorige PFL E90, die een interieur in blue shadow/alcantara heeft met sportstoelen. Nu zou ik in principe het interieur van mijn oude E90 over kunnen zetten, maar ik begreep dat dat al wat lastiger is aangezien dat een PFL is en ik nu een LCI heb die andere stekkers heeft en ook actieve hoofdsteunen. Daarnaast heeft de oude geen stoelverwarming en ook geen elektrisch verstelbare stoelen. Van de stoelverwarming vind ik dat wel erg jammer en de elektrische verstelling maakt het overzetten waarschijnlijk weer een stuk lastiger.

Vandaar mijn vraag, zijn er hier rijders met een net stof/alcantara interieur (met in ieder geval stoelverwarming) die liever een zwart lederen interieur zouden hebben? In dat geval is een ruil misschien mogelijk. Mijn auto heeft 100.000 km op de teller en heeft een erg net interieur, er zit alleen een kleine beschadiging in het leer op de bijrijdersstoel.


'10 BMW E90 330d M-sport
'90 Ford Sierra Cosworth 4x4
'91 Ford Sierra 2.9 24v Ghia sedan
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”