Laden moet je eigenlijk onder de motorkap doen, dus waar laat je dan zo'n powerstation weer in een gezamenlijke garage?
Mooier zou zijn om t in de kofferbak bij de accu direct aan te sluiten, maar weet niet of dat juist issues geeft.
Z4 G29 winterstalling
- Dutch79
- VIP Driver
- Berichten: 13369
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 BMW 330i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2138
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Nee nooit je lader direct op de accu in de kofferbak aansluiten bij de modernere BMW’s! Heeft mij de garage destijds eens verteld. Altijd de plus en minpunten onder de motorkap gebruiken, had te maken met de IBS meen ik mij te herinneren.
- Zjoel
- Being a part of it
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 17 feb 2018, 20:36
- Type Auto: E91 320i 09/2008 Business
Dat is waar ja, contacten onder de motorkap gebruiken om te laden.
Dus ladertje onder de motorkap, en via een verlengsnoer onderlangs naar de powerbank in de kofferbak?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dus ladertje onder de motorkap, en via een verlengsnoer onderlangs naar de powerbank in de kofferbak?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
E91 320i Business 125kW 2008 Titansilber
- Dutch79
- VIP Driver
- Berichten: 13369
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 BMW 330i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
PS: Als de kabel dik is, krijg je dan je kofferbak wel dicht? En welke powermanager van Xtorm zou dan het meest geschikt zijn?
https://www.xtorm.nl/collections/xtreme-power
Is een NL bedrijf zie ik. Hebben wel mooie producten...
...of... een lader met een zonnepaneel (als er genoeg licht is in de garage).
https://www.xtorm.nl/collections/xtreme-power
Is een NL bedrijf zie ik. Hebben wel mooie producten...
...of... een lader met een zonnepaneel (als er genoeg licht is in de garage).
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i
-Sport.

- Joop
- Moderator
- Berichten: 15799
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Ben te nuchter voor het op stal zetten van een auto. Altijd doorgereden in de winter ook met de Zed.
Als je het dan toch doet zou ik gewoon een keer in de maand de Zed uit zijn winterslaapje trekken en een blokje om gaan… Dan heb je al die (laad)ellende niet. Zo ver hoef je niet om, om de accu weer vol te hebben en blijft alles ook ‘los’ en geen last van platte kanten op de banden. Veel beter voor een auto om te blijven rijden.
Als je het dan toch doet zou ik gewoon een keer in de maand de Zed uit zijn winterslaapje trekken en een blokje om gaan… Dan heb je al die (laad)ellende niet. Zo ver hoef je niet om, om de accu weer vol te hebben en blijft alles ook ‘los’ en geen last van platte kanten op de banden. Veel beter voor een auto om te blijven rijden.
- Vod
- VIP Driver
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: 26 jan 2016, 15:28
- Type Auto: BMW Z4 G29
Ik heb voorheen ook altijd doorgereden in de winter Joop. Maar met nog ander vervoer voor woon-werk verkeer heb ik hem in de winter niet nodig. Maar wat jij schrijft ga ik nu ook doen. Geen schorsing dus en 1X per maand even een rondje rond de kerk en dan weer onder zijn dekentje. 

2021 BMW Z4 G29
2020 MINI Cabrio F57
2015 BMW Z4 E89
2014 BMW 316i F30
2013 Peugeot RCZ
2011 BMW 118i Cabrio E88
2009 BMW 118i E81
enz
2020 MINI Cabrio F57
2015 BMW Z4 E89
2014 BMW 316i F30
2013 Peugeot RCZ
2011 BMW 118i Cabrio E88
2009 BMW 118i E81
enz