Hoi bmw 525d 2006 Upgrade turbo 350+

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Dennie1985
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2022, 19:44

Hoi ik ben Dennie nieuw rij sinds 3 jaar bmw 525d 2006 egr wervel kleppen roetfilter verwijdert en uitgeschreven tuning stage 1+ Na 3 jaar op onderhoud na geen gekkigheid te hebben gehad was het opeens klaar variabele van turbo zit vast fout op accuator vond ik echt niet erg met een glimlach vond ik de upgrade versie voor de mijne
Trots in 3 uurtjes gemonteerd incl olie en filter N een mooie rvs down pipe trots handen gewassen auto gestart poosje warm laten draaien voorzichtig beetje bij beetje vermogen te vragen gaat hij in noodloop met foutcode controller laadlucht heb hem na de ecu tuner gebracht man die al 20 jaar niks anders doet dan tuning en uitschrijven na 3 uur geen succes hij blijft al fout op accuator en turbo druk geven moet hem maandag langer laten staan gaat het hem lukken we heeft er ervaring mee


Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2983
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

Welkom :D
Best een lange zin. Hopelijk is het gauw opgelost.
E91 320i :Mpower:
Dennie1985
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2022, 19:44

Dank u wist niet dat ik de auto heb die niet te begrijpen is 😂 bedoel van bij 9 van de tien auto,s gaat het zoals het hoort maar afentoe heb je pech en gaat het allemaal net even anders maar kop omhoog komt vast goed we hebben normaal in ons gezin nooit wat bijzonders met de auto. 14 dagen geleden 3 van de 4 auto,s alleen maar problemen ik turbo kapot broertje heeft een vitara diesel begint onderweg te roken hij stopte op de snel weg wil hem uit zetten slaat ie op hol olie via turbo na binnen gezogen gelukkig in versnelling af kunnen laten slaan me pa heeft een Volvo s80 d5 al 5 jaar nooit wat mee gehad tot hij zei ruil hem in vervolgens hele week in de vrije uren egr af doppen lekt roet filter leeg gehaald uitprogrameren rijd weer top
Plaats reactie

Terug naar “E6x: Motorisch/Performance”