Max - F31 LCI 320i M-Sport Shadow Melbourne Red
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Omdat je t sportonderstel had neem ik aan. Standaard onderstel is al weer comfortabeler.
-
- Just getting started
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19 nov 2022, 15:20
- Type Auto: BMW F11 535i xdrive luxury edition (2016)
Schitterende kleurencombinatie en al mooie aanpassingen. Gaaf man.
- MadMax12
- VIP Driver
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 03 nov 2022, 10:39
- Type Auto: BMW 320i F31 LCI M-Sport Shadow
- Locatie: Prov. Groningen
Bedankt, het bevalt ook erg goed en de auto is snel te vinden op elke parkeerplaats.
Dit weekend ook de Sportdisplay naar PK ipv KW gezet gaat de teller ineens naar de 400pk????
Dat is toch echt ongeveer 100 teveel, maarja is niet anders.
Dit weekend ook de Sportdisplay naar PK ipv KW gezet gaat de teller ineens naar de 400pk????
Dat is toch echt ongeveer 100 teveel, maarja is niet anders.
- MadMax12
- VIP Driver
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 03 nov 2022, 10:39
- Type Auto: BMW 320i F31 LCI M-Sport Shadow
- Locatie: Prov. Groningen
Afgelopen week eerst echt lange rit met de Bimmer mogen maken.
Even lang weekend naar de Eifel geweest.
Heen helaas de langzame route vanuit Groningen tot Venlo door NL en daarna de grens over.
Auto houdt zich hier uiteraard prima en verbruik ging ook in een dalende lijn omlaag richting de 6.6/100km dikke prima voor een 2.0 benzine lijkt mij.
Hetgeen mij het meest heeft geërgerd is het afremmen op de motor, dat gaat met een diesel toch echt makkelijker, maar is even wennen.
Als je 120/130 mag en moet terug naar 100, of van 70 naar 50 duurt het echt wel langer dan met een diesel.
Dit is wel weer goed met de CC te regelen, maar dan wel even opletten dat er niemand op je achterbumper zit, dit remt toch wel flink af merkt ik.
In de Eifel wel genoten van het sturen met deze auto, je merkt toch het verschil met een voorwielaandrijver.
Terug vanuit de Eifel via de A1, A3 en A31 naar het hoge noorden gereden. Weer zat niet echt mee helaas. Maar de auto rijdt een stuk stiller en rustiger dan de vorige auto. 130-150km/h gereden waar dit mogelijk was, toerenteller rond de 2000rpm dus heerlijk doortuffen. Nu verbruik naar de 7.0/100km dus dikke prima.
Helaas geen gas mogen geven van de andere inzittende op de stoel naast mij, achterin zouden de dames niet klagen denk ik....
Als de zomerbanden eronder liggen, maar even stukje autobahn testen op een rustig moment. Gelukkig is de A31 in de buurt en bijna altijd rustig tot ongeveer Enschede.
Even lang weekend naar de Eifel geweest.
Heen helaas de langzame route vanuit Groningen tot Venlo door NL en daarna de grens over.
Auto houdt zich hier uiteraard prima en verbruik ging ook in een dalende lijn omlaag richting de 6.6/100km dikke prima voor een 2.0 benzine lijkt mij.
Hetgeen mij het meest heeft geërgerd is het afremmen op de motor, dat gaat met een diesel toch echt makkelijker, maar is even wennen.
Als je 120/130 mag en moet terug naar 100, of van 70 naar 50 duurt het echt wel langer dan met een diesel.
Dit is wel weer goed met de CC te regelen, maar dan wel even opletten dat er niemand op je achterbumper zit, dit remt toch wel flink af merkt ik.
In de Eifel wel genoten van het sturen met deze auto, je merkt toch het verschil met een voorwielaandrijver.
Terug vanuit de Eifel via de A1, A3 en A31 naar het hoge noorden gereden. Weer zat niet echt mee helaas. Maar de auto rijdt een stuk stiller en rustiger dan de vorige auto. 130-150km/h gereden waar dit mogelijk was, toerenteller rond de 2000rpm dus heerlijk doortuffen. Nu verbruik naar de 7.0/100km dus dikke prima.
Helaas geen gas mogen geven van de andere inzittende op de stoel naast mij, achterin zouden de dames niet klagen denk ik....
Als de zomerbanden eronder liggen, maar even stukje autobahn testen op een rustig moment. Gelukkig is de A31 in de buurt en bijna altijd rustig tot ongeveer Enschede.
- BMWe90Mike
- VIP Driver
- Berichten: 517
- Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
- Type Auto: G20 330i
Mooie F31 in mooie kleur, zie je niet vaak.
Lange ritjes zijn altijd leuk en genieten
Lange ritjes zijn altijd leuk en genieten
Once a BMW always a BMW