X1 modellen (per jaar) overzicht?

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Plaats reactie
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Ik rij nu al 4 jaar heel blij in mijn bmw 3 touring. Ik ben nu een beetje aan het rondkijken naar een volgende auto. En ik kom toch maar uit bij BMW. Volvo xc40 is saai aan de binnenkant. De Q3 vind ik niet mooi. En Mercedes vind ik ook geen bal aan + is doorgaans duurder. En bij alle andere merken met wat extra's dan zit op de prijs snel richting de X1. En ja, auto's in het hogere segment hebben voor mij ook een streepje voor. Dus.. conclusie ligt vrij voor de hand. Enfin.. ik ben mij aan het oriënteren en zo dus de X1.

De bijtelling van een nieuwe auto vind ik vrij fors, ondanks dat ik de nieuwe x1 echt super mooi vind, dus ga geen nieuwe doen (denk ik of de financien moeten zo goed gaan komende tijd...). Dus aan het neuzen naar een occasion.

Wat ik graag wil weten is waar ik een lijst kan vinden met de modellen (+facelifts) per jaar. Ik kijk al jaren naar het laatste jaar van een reeks van een 2e hands wagen. Dat zou ervoor moeten zorgen dat de kinderziektes er wel uit zijn. Weet iemand waar die te vinden zijn?

Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: Een touring

Wikipedia is daarvoor wel handig. Wel wijkt sommige info af t.o.v. NL.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X1

Vanuit hier kun je doorklikken naar de specifieke modellen.
E91 320i :Mpower:
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Dank, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Zoals ik het lees, dan is de laatste reeks van de 2e generatie dus 21/22 van de band gerold? Echter op deze pagina (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X1_(F48)) lijkt dat het maar tot '20 is geweest?
Ben wel even nieuwsgierig wanneer de laatste van deze generatie van de band is gerold.

De F48 is iig het model waar ik mij over kan inlezen.

--edit;

Vind snel dit overzicht voor eventuele andere lezers;

2023 - Now U11 (3rd Gen)
2020 - 2022 F48 (2nd Gen) Facelift
2016 - 2019 F48 (2nd Gen)
2013 - 2015 E84 (1st Gen)
Plaats reactie

Terug naar “Overige Modellen: Showroom & Projecten”