Beste leden,
Mijn BMW 320 e91 maakt vanaf 60 km per uur een brommend geluid. Ook in bochten hoorden je verschil.
Dus wiellagers vervangen en meteen een verbetering maar nu bij 80 km per uur een lichte brom die tot 95 aanhoud en dan weg ebt. Ook met bepaalde snelheden trilt het stuur licht.
Nieuwe banden, uitlijnen en nieuw wiellagers en het geluid blijft. Diff en cardamom as lager zijn nagekeken en zijn het ook niet.
Heeft iemand een idee waar ik nu kan gaan zoeken?
Riemschijven zou je ook met remmen moet voelen toch?
Groetjes robin.
Help help
- Dutch79
- VIP Driver
- Type Auto: E90 BMW 330i
Alle 4 banden vervangen? Bij mij zorgden de versleten achterbanden voor n flinke trilling in de auto bij hogere snelheden.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i
-Sport.

-
- Just getting started
Hi
Bedankt voor jullie antwoorden tot zover.
Ik heb het gevoel dat het ergens in de ophanging voorin zit.
Als ik iets te hard een heuvel pak hoor ik een Tim van links voor komen zoals speling op een schokbreker.
Ik ga op zoek want het is zo’n fijne wagen.
Bedankt voor jullie antwoorden tot zover.
Ik heb het gevoel dat het ergens in de ophanging voorin zit.
Als ik iets te hard een heuvel pak hoor ik een Tim van links voor komen zoals speling op een schokbreker.
Ik ga op zoek want het is zo’n fijne wagen.
- 6xLekker
- VIP Driver
- Type Auto: F20 m140i xdrive
Blijft niet een van je rem klauwen hangen? Voel even na een lange rit of er een verschil in temperatuur is tussen de wielen, of opkrikken en een draai aan het wiel geven.
Dat was het probleem bij mijn e91 met de zelfde klachten.
Dat was het probleem bij mijn e91 met de zelfde klachten.

- Tinuske84
- Just getting started
- Type Auto: E90 318i 2009
Remklauw zou inderdaad ook nog kunnen.
Heb ik vorig jaar ook gehad, brommend geluid rond die snelheid en boven de 120km/h, bleek dat de stofhoes van de remklauw kapot was waardoor dus er vrijwel continu geremd werd aan 1 kant.
Even opkrikken en kijken of de wielen soepel draaien.
Heb ik vorig jaar ook gehad, brommend geluid rond die snelheid en boven de 120km/h, bleek dat de stofhoes van de remklauw kapot was waardoor dus er vrijwel continu geremd werd aan 1 kant.
Even opkrikken en kijken of de wielen soepel draaien.