Geen ambient lighting met kleurkeuze bij de standaard interieurlijsten iX1

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Plaats reactie
Bmwer16
Just getting started
Just getting started
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2022, 02:08

Hey guys,

Iemand hetzelfde ervaren (eventueel met andere modellen) of meer weet hierover?: iX1 besteld met de veronderstelling dat de ambient lighting standaard was. Er staat namelijk dat het lichtpakket standaard is inbegrepen. Verder ook geen opties mbt ambient lighting. Nou ben ik erachter gekomen, op basis van de 2 series active tourer (precies zelfde interieur) dat de mooie ambient lighting met de led strips alleen met de interieurlijsten is waar extra voor betaald moet worden. Ik wist dit totaal niet, dealer heeft het niet aangegeven en in de brochures (van X1, 2 series active tourer) staat niks vermeld dat de uitgebreide ambient lighting alleen met de duurdere interieurlijsten verkijgbaar is. Ik voel me nu een beetje genaaid? Volgens mij is met de standaard inteurlijst wel een ambient lighting maar niks op de dashboard en geen ledstrips en geen kleurkeuze, een magere versie dus. Iemand hetzelfde vervaren? Voelt een beetje als naaierij aangezien dit letterlijk nergens stond vermeld. Wijzigen kan ook niet meer aangezien de leasemaatschappij geen wijzigen toelaat na goedkeuring van werkgever. Of denken jullie dat ik hiermee nog iets kan, evt bij de dealer of de leasemaatschappij?


Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

:welkom:
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
KFeather
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2023, 10:51

Beste,

Inderdaad dezelfde ervaring hier (BMW X1 U11 25e besteld in standaard trim). Ben er pas later achter gekomen dat dit blijkbaar niet aanwezig is op de standaard uitvoering terwijl dit volgens de configurator wel degelijk zo zou moeten zijn. Zelf vind ik het niet heel erg maar is natuurlijk wel jammer dat het niet overeenkomt met de beschrijving. Heb je zelf nog actie ondernomen richting de dealer of laat je het er maar bij zitten?

Mvg,
K
Gebruikersavatar
Vod
Moderator
Moderator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 26 jan 2016, 15:28
Type Auto: BMW Z4 G29

@KFeather: welkom op het forum en lees aub onderstaand topic door :wink:

viewtopic.php?t=27204
2021 BMW Z4 G29
2020 MINI Cabrio F57
2015 BMW Z4 E89
2014 BMW 316i F30
2013 Peugeot RCZ
2011 BMW 118i Cabrio E88
2009 BMW 118i E81
2006 Alfa Spider 2.0 T.S. enz, enz.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Modellen: Technisch/Vragen/Onderhoud”