Miggel - BMW F87 M2 LCI - BM3 Stage 2+

Plaats hier de foto's van jouw BMW F87
Plaats reactie
Dutch79
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: E90 BMW 330i

Da's wel leuk om weer een auto van een forumlid op Autotop langs te zien komen. Dan moeten we maar even geduld hebben :nou: :mrgreen:

Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: BMW M2 LCI

Net terug uit het zonnige Benalmádena en bij thuiskomst weer 2 uitnodigingen in de bus liggen van BMW.
Vrijdag 9 juni mag ik deelnemen aan de BMW M Testdays en mag ik uitgebreid de M3 Touring, de G87 M2 en de nieuwe XM gaan testen. Ik ben zeer benieuwd naar de rijervaring. Zal daarna nog een update melden hoe dit was.

De dag erna ook een uitnodiging gekregen voor een “light” versie van de M Tour van vorig jaar. Dit was zo goed bevallen dat er dit jaar weer een M Tour is georganiseerd . Alleen nu met een nog kleiner gezelschap van maar 25 :Mpower: wagens en nu een andere route in het Belgische en Nederlandse heuvellandschap.
Deze moet ik dit jaar helaas aan mij voorbij laten gaan gezien ik die dag ook weer voor een paar dagen naar het buitenland ga.

Voor nu even snel nog de :Mpower: poetsen zodat ik morgen nog even een mooie rit kan maken. Want heb er nog veel te weinig mee kunnen rijden sinds de stage 2+ (slecht weer, druk met andere zaken etc).. wordt vervolgt!
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: BMW M2 LCI

Eindelijk weer eens wat goede ritjes kunnen maken met dit heerlijke weer. Aan het "nieuwe" vermogen met de Stage 2+ ben ik inmiddels gewend en voelt weer aan als "normaal" :lol: Het is wel puur genieten, dat extra vermogen was nog net wat er ontbrak.

Vorig weekend met pinksterren even gestopt s'avonds tijdens een avondtour bij Circuit Zolder (waar net een event was afgelopen). Heel wat dik BMW spul gezien (Nieuwe M2, M3 tourings en behoorlijk veel G80/G82 M3's en M4's te zien). Tevens maar even een sfeerplaatje geschoten op de parkeerplaats:
Afbeelding
Deze GT4RS met Weissach Package was overigens van een dame (welke naast dit kanon ook nog een G80 M3 Competition had). Voor de geinteresseerde met instagram (zoek op naam GeeTee__4).
Ik ben iig verkocht, wat een wagen :In love: :In love:

Daarnaast heb ik inmiddels de 32.000km aangetikt (pas 9000km gereden in deze 2,5 jaar welke ik de :Mpower: bezit). En ja dat klopt dat is niet erg veel per jaar, maar dat was ook niet de intentie.
Afbeelding
Gaan er nog veel kilometers opkomen? Nee ook dat niet, ik vermoed hooguit nog een kleine 6k kilometers in de komende 1,5 jaar. Daarna hangt het een beetje van de situatie af gezien ik inmiddels bezig ben met een 2e huis in het buitenland. Als dit allemaal af is ligt het eraan of we het huis in België nog willen blijven aanhouden of dat we besluiten volledig te emigreren.

Volgende week vrijdag ga ik deelnemen aan de M Test Days. Ik zal daarna nog een update plaatsen hoe dit was, en wat de rij impressies zijn van het nieuwe M segment.

Tot de volgende!
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
internetboarder
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: F34 328i

Mooi man.
M test day's dat klinkt ook erg leuk.
F34 328i