Eindelijk weer eens wat goede ritjes kunnen maken met dit heerlijke weer. Aan het "nieuwe" vermogen met de Stage 2+ ben ik inmiddels gewend en voelt weer aan als "normaal"

Het is wel puur genieten, dat extra vermogen was nog net wat er ontbrak.
Vorig weekend met pinksterren even gestopt s'avonds tijdens een avondtour bij Circuit Zolder (waar net een event was afgelopen). Heel wat dik BMW spul gezien (Nieuwe M2, M3 tourings en behoorlijk veel G80/G82 M3's en M4's te zien). Tevens maar even een sfeerplaatje geschoten op de parkeerplaats:

Deze GT4RS met Weissach Package was overigens van een dame (welke naast dit kanon ook nog een G80 M3 Competition had). Voor de geinteresseerde met instagram (zoek op naam GeeTee__4).
Ik ben iig verkocht, wat een wagen
Daarnaast heb ik inmiddels de 32.000km aangetikt (pas 9000km gereden in deze 2,5 jaar welke ik de

bezit). En ja dat klopt dat is niet erg veel per jaar, maar dat was ook niet de intentie.

Gaan er nog veel kilometers opkomen? Nee ook dat niet, ik vermoed hooguit nog een kleine 6k kilometers in de komende 1,5 jaar. Daarna hangt het een beetje van de situatie af gezien ik inmiddels bezig ben met een 2e huis in het buitenland. Als dit allemaal af is ligt het eraan of we het huis in België nog willen blijven aanhouden of dat we besluiten volledig te emigreren.
Volgende week vrijdag ga ik deelnemen aan de M Test Days. Ik zal daarna nog een update plaatsen hoe dit was, en wat de rij impressies zijn van het nieuwe M segment.
Tot de volgende!