Iphone houder BMW F40

Post hier je BMW gerelateerde topics van algemene aard :)
Plaats reactie
kriszty
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: Bmw m240i xdrive, Pure turbo 800 , remus, wagner 200cell downpipe, Ultraleggera

Weet niet of dit het goede topic is, maar toch....

Was op zoek naar een goede telefoonhouder ( liefst nog met wireless laden ) voor mijn Iphone 14 max, er wordt uiteraard genoeg aangeboden, echter is het of plakken
of zelfs knip/boren. en dan nog 9 van de 10 keer op de verkeerde plaats ( tenminste voor mijn auto dan ( bmw f40 120i 2023 )

Uiteindelijk terecht gekomen op een italiaanse website speciaal met dit soort items ( 3d printing ) voor diverse automerken.
onderstaande item besteld, en ook netjes binnen een week geleverd gekregen. Past netjes in 1 van de 2 koffiegaten ( of hoe ze ook heten ) en zit goed vast.
Laden met een standaard hoes gaat prima, en het ziet er ook netjes en praktisch uit.

Wil jullie de link sturen, voor mensen die ook de zelfde wensen hebben als ik :)

https://bd3dprinting.it/products/porta- ... -2019-2023

Vester86
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: e91 330i

ander type, maar toch:
ik gebruik deze al een jaar of 2 naar volle tevredenheid

https://www.bol.com/nl/nl/p/isetchi-mag ... gLFdfD_BwE

wel slim om je luchtstroom/ventilatie aan te laten staan, zeker in de zomer, want bij het draadloos laden (ivm navigatie/scherm aan) komt er aardig wat warmte vrij.
BMW197600
Just getting started
Just getting started

kriszty schreef: 13 jul 2023, 19:19 Weet niet of dit het goede topic is, maar toch....

Was op zoek naar een goede telefoonhouder ( liefst nog met wireless laden ) voor mijn Iphone 14 max, er wordt uiteraard genoeg aangeboden, echter is het of plakken
of zelfs knip/boren. en dan nog 9 van de 10 keer op de verkeerde plaats ( tenminste voor mijn auto dan ( bmw f40 120i 2023 )

Uiteindelijk terecht gekomen op een italiaanse website speciaal met dit soort items ( 3d printing ) voor diverse automerken.
onderstaande item besteld, en ook netjes binnen een week geleverd gekregen. Past netjes in 1 van de 2 koffiegaten ( of hoe ze ook heten ) en zit goed vast.
Laden met een standaard hoes gaat prima, en het ziet er ook netjes en praktisch uit.

Wil jullie de link sturen, voor mensen die ook de zelfde wensen hebben als ik :)

https://bd3dprinting.it/products/porta- ... -2019-2023
Dus je moet bij deze houder ene groet vlakke magneet aan de achterkant van uw hoesje plakken?
BMW197600
Just getting started
Just getting started

Nog mensen met een draadlozen versie?
MKL-F32
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Type Auto: F32 440i (05/2016)

BMW197600 schreef: 01 sep 2023, 16:42 Dus je moet bij deze houder ene groet vlakke magneet aan de achterkant van uw hoesje plakken?
Deze houder is Apple MagSafe compatible. In de nieuwere Iphone modellen zitten magsafe magneten ingebouwd. Zie bv hier voor wat uitleg.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”