G21 M340i Marina Bay Blue

Plaats hier de foto's van jouw BMW G2x
Plaats reactie
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: F31 335d LCI M-sport Individual

Heerlijke auto Frank! Die spoiler maakt het toch nog wel even af. Ik vind kleine vinnetjes aan de zijkant ook mooi, zoals bij de 5-serie of de M-performance spoiler van de vorige 1-serie. Dit dus. Goed, niet origineel op een 3 en daardoor heb ik het zelf ook niet gedaan. :mrgreen:

Wat betreft de beschadiging van de velg, zijn ze krom, gescheurd of stukken eruit? Dan zou ik persoonlijk voor nieuwe gaan. Is het enkel cosmetisch is het misschien nog te redden voor een redelijke prijs, maar ik weet uit ervaring ook dat onze auto's zeer gevoelig voor trillingen etc. zijn. Daarnaast, als je toch stukken autobahn met hoge snelheden neemt lijkt mij een gelaste velg geen fijn idee. Duur grapje, maar persoonlijk liever dat dan eventuele grotere schade, letsel of nog erger.

BartE91
VIP Driver
VIP Driver
Type Auto: 335i

Hele mooie wagen.
Misschien de velg laten repareren en een nieuwe 20” set??
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
frankie
VIP Driver
VIP Driver

Ik heb ook al een 796M winterset. Dat wordt een beetje teveel van het goeie 3 setjes :lol:

Jeremy schreef: 18 sep 2023, 20:51 Ik vind kleine vinnetjes aan de zijkant ook mooi, zoals bij de 5-serie of de M-performance spoiler van de vorige 1-serie. Dit dus. Goed, niet origineel op een 3 en daardoor heb ik het zelf ook niet gedaan. :mrgreen:
Die bestaan nu origineel voor de LCI. Vermoed dat ze dan op de pre LCI ook wel zullen passen. Alleen ik vind dat niet zo mooi.
Plaats reactie

Terug naar “G2x: Showroom & Projecten”