BMW presenteert de nieuwe 5-serie en i5 (G60)

Plaats reactie
DeDude
Just getting started
Just getting started
Type Auto: BMW F11 535i xdrive luxury edition (2016)

Prachtige foto’s zeg Joop, mooi verslag.

Hij staat er goed bij zo. In het echt vind ik m echt goed geslaagd, ondanks de kunstjes die BMW toepast om m niet te obesitas te doen lijken (zwarte balk onder..)

Heb er ook mee proefgereden en kan alles beamen. Ik vond de materialen wel beetje tegenvallen moet ik zeggen. Kon ook maar niet wennen aan de feedback van de knoppen op de idrive.

Verder werd ik echt helemaal knetter van de idrive en de rijmodi met geluidjes en visuele effecten. Moest ook erg lachen om de zen modus met het dakhemel dicht.

Oh en de comfort stoelen zijn niet meer leverbaar……

Het is wel echt een hele goed gelukte auto verder , als ik in de markt was voor een EV was dit echt eentje die bovenaan m’n lijst staat, terwijl ik op EV gebied toch wel fan ben van het totaal plaatje van Tesla. Het is een bmw en dat voelt toch anders. De eerste bocht voel je: ja. Thuiskomen.

Zoals Joop al zei.. knap van BMW…

2016 BMW F11 535i xdrive luxury edition
Mediterranblau, Oyster leder
Link naar showroom
Joop
Moderator
Moderator
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

De feedback van de knoppen rondom de Idrive knop is inderdaad beroerd. Dikwijls toch mijn ogen van de weg moeten houden en de knop harder indrukkend. Is helaas bij de moderne modelreeksen allemaal zo. Is inderdaad wel minder. Het gevoel van de knoppen is bij de G2x is in die zin nog prima, maar begint ook al op het randje te zitten in vergelijk met d de voorgangers.
Vod schreef: 27 okt 2023, 10:08 Mooi en uitgebreid verslag Joop! :ja:
Wat me opviel aan de foto's; heeft de i5 met M pakket geen uitschuifbare zittingen van de voorstoelen?
Dit zijn de optionele Comfortstoelen. Die zijn ook met M-sport pakket leverbaar (net als bij de vorige modelseries).
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
DeDude
Just getting started
Just getting started
Type Auto: BMW F11 535i xdrive luxury edition (2016)

Ja echt waardeloos vond ik het.. maar goed de stembediening was wel goed.

En klopt dat je de comfort stoelen hebt, maar die zijn niet meer zoals we gewend zijn bij BMW, dwz meervoudig verstelbaar met die uitklapbare hoofdkussens en apart te verstellen bovengedeelte.
2016 BMW F11 535i xdrive luxury edition
Mediterranblau, Oyster leder
Link naar showroom
Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 series nieuws”