Bmw camera professional 3.0

Auto Elektronica, Navigatie, Carkits, Bluetooth, Track&Trace.
Plaats reactie
Remco2706
Just getting started
Just getting started
Type Auto: Bmw 128ti

Goedendag beste mensen,
Ik ben van plan om een bmw camera in mijn auto te laten bouwen.
De dealer raadde mij de bmw professional 3.0 camera aan,voor en achter met hellingshoek detectie e.d.
Rond de 800 euro incl inbouw,maar ik twijfel nog omdat ik het liefst een camera wil die 360 graden kan filmen als er een ongenodigd persoon iets met de auto wil doen wat je liever niet hebt.

In die zin vind ik 800 euro vrij prijzig als dit systeem alleen maar voor en achter iets kan detecteren,mochten kwaadwillenden bv vandalisme plegen aan de zijkant van de auto.

Hebben jullie advies of dit systeem gewoon goed is,of hebben jullie andere suggesties?

Wees goed en behulpzaam voor een ander,maar sla hard terug in geval van nood.
Dutch79
Moderator
Moderator
Type Auto: E90 330i en E91 335i

Ah het zijn dus 2 dashcams. Hellingshoekdetectie zit ook in Klasse 3 alarm dus dat is dan n extra feature die ze hebben.
https://bmwaccessories.ie/products/advanced-car-eye-3-0
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
veejay
VIP Driver
VIP Driver

Ik heb een blackvue 750x, maar hou er rekening mee dat het je accu kan leegtrekken of zichzelf uitschakeld als je accuspanning te laag wordt. Dus als je wil dat ie continue filmt als bewaking, hou dan rekening met de voeding (externe batterij).
440Xi Cabrio Full Individual Msport + Mpower & SoundKit.
Remco2706
Just getting started
Just getting started

Dat is id een puntje,mijn auto staat vaak een week of 2 stil.
Zo een camera hoeft in principe niet constant te filmen,alleen bij verdachte situaties.
Dat schijnt die van bmw ook te doen,maar qua omtrek vind ik het te beperkt.
MKL-F32
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Type Auto: F32 440i (05/2016)

Wat hier besproken wordt zijn reguliere dashcams. In mijn beleving is de hoofdfunctie van een dashcam het maken van beelden van je favoriete rit/bocht. Tevens ook goed geschikt voor het hebben van beelden tijdens een aanrijding, beelden om de schuldvraag tbv de verzekering duidelijk te krijgen. Blijkbaar hebben sommige dashcams ook sensoren om verdachte situaties rond de auto waar te nemen en deze te filmen. Maar dit zijn secondaire functies.

Wat jij zoekt is blijkbaar een Tesla Sentry achtig systeem. De Tesla heeft natuurlijk rondom camera's ingebouwd, inclusief camera's in de zijkant (voorspatbord).

Het BMW advanced car eye komt niet in de buurt van het Tesla Sentry systeem.
Remco2706
Just getting started
Just getting started

Wat tesla heeft is id ideaal,maar cameraas worden steeds geavanceerder,dus ik dacht dat er misschien een camera op de markt is,die dit ook zou kunnen,fungeren als dashcam en een bewakingssysteem rondom.
Bij ons worden regelmatig autoos bekrast met name op de portieren e.d.
Bij mij gelukkig vooralsnog niet,maar bij een paar buren al meerdere keren voorgekomen.
Remco2706
Just getting started
Just getting started

Heel even off topic,weet iemand of de 128ti een sportplus modus heeft?kan er niks over vinden verder,ook niet zo gauw op deze forum.
Zo ja,hoe activeer je het?
Plaats reactie

Terug naar “Fleetaccess”