Napraten: Bimmerfest Venlo 2015

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Dan is het dus niet smiling maar sliming :mrgreen:


Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Z4tje schreef:oscar, jij kent inmiddels wel al de grenzen van de drie serie!!
Ik zag op bimmerfest een m3 gpower staan die met 700+ pk NIET de specs haalt die jij hebt,
Ik hoorde ook dat je zelfs 3,6 seconde naar de honderd had gehaald, :ja:
Ik ga ook maar ron 102 tanken want ik wil ook een beetje dichterbij komen :duh:
3,7 sec in ieder geval ( klik op het plaatje )


Afbeelding

Als ik op de navigatie kijk wel een veilige plek opgezocht :lol:
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Mella1979Jurgen
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 246
Lid geworden op: 16 mar 2015, 01:44

Whaha op de landingsbaan van schiphol naast een vliegtuig. En dat de piloot dan uit zijn raampje kijkt en echt zoiets heeft van wtf :Dubbel:
Ex - BMW 320i e92
Huidig - B3 Biturbo Allrad e92

:twisted: I'M JUST A GOOD GIRL WITH BAD HABBITS :twisted:
Gebruikersavatar
DvG
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 430
Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:13
Type Auto: 335i E90. - F21 118i Msport Shadowline
Locatie: Rotterdam

Lightning87 schreef:misschien zit die gozer wel aan de speed weet jij veel :mrgreen: :mrgreen:
:Klappen: :Hosanna: :Hosanna: :mrgreen: :mrgreen:

Keep on SMILLING.
Dave E90 335i -M Paddle shifter - AFS - Ohlins / m3 suspension - Style 269 19" performance - M4 380mm brakes,
itsmario
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:57

zijn er nog meer site's bekend waar (professionele) foto's op de dag zijn gemaakt?
Gebruikersavatar
oscar
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 617
Lid geworden op: 24 apr 2015, 00:11
Type Auto: E91 335 XI
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Maik schreef:Ah top gelukkig dat het nu opgelost is :ja:
Je snelste run heb ik gelukkig gezien en daarna was ik er dan ook van overtuigt dat je er met de 1e plaats vandoor zou gaan maar toen ik de prijs uitreiking zag was dat een ongewenste verrassing maar nu wel begrijpelijk. Ik heb btw nog een filmpjes van je laatste run tegen de omgebouwde race E30 Maar ook filmpjes van de runs tegen de Z4 van McShine, M3 en 550i (geloof ik).
kan je die films posten of naar mij mailen ???
Zuidholland
Maik
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1188
Lid geworden op: 06 nov 2014, 14:31
Type Auto: 123d E87 LCI, 323ci Cabrio E46, Z3 2.8 E36/7, MINI JCW R53, 325xi E90

Ja ga ik doen, zal er van de week even naar kijken
Niets rijdt zo fijn als een 6 in lijn
Gebruikersavatar
Z4tje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1763
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36

oscar schreef:
Z4tje schreef:Ik ga vandeweek ff bij pascal voorbij, ik wil voor de rollenbank wel klaar zijn,
dan kan je beter zo snel mogelijk contact met hem opnemen of idd. langs rijden , hij zal dan moeten afstemmen met Giesbert de tuner van van beek , waar ook tevens de rollenbank dag wordt organiseerd.
Ik heb met mijn M3 E92 octaan 102 niet uitgeprobeerd , ben benieuwd hoeveel het bij jou gaat schelen :wink:
Maar is het nou zo dat als ik overstap naar 102 octaan en de chiptuning laat doen dit tezamen 20 pk oplevert of 20 van de chiptuning en 20 door het hogere octaangetal. In dat geval dus theoretisch 460 pk zou moeten opbrengen?
Dat klinkt nl. Wel de moeite waard
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool

Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Nee, als je 102 tankt kan de ontsteking vroeger; > Max pk winst 12, als je de uitlaat cats verwijdert (want dat is alles dat akrapovic doet) 15 PK. Maar belangrijker is eerst te rollen voordat je iets doet. Vaak is er een issue dat eerst opgespoord en verholpen moet worden voordat het een optelsom wordt. Maar zonder compressor ga je de 450 pk nooit halen. Daarom heeft M de 4,4 liter GTS motor gebouwd
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Als je meer vermogen wilt door tuning, dan kun je beter een turbo-auto kiezen (x35i, nieuwe M3/4) 008
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Z4tje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1763
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36

Haha, ja dat wil ik best maar ik zit ff met een gat van 65K in dat plan, 335 ix zou wel kunnen maar ik vind de M3 qua looks net ff mooier.
15000 euro uitgeven voor een compressor op dit blok is me te riskant, kans dat de boel stukloopt is te groot.
Als ik op 450 Pk uit kan komen ben ik wel tevreden :autotje spelen:
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool

Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Zou ik ook zijn hoor. Zou zelf tevreden zijn met 300pk, maar die 40 pk extra is ook best lastig te behalen. Da's inherent aan een atmosferisch blok. De investering is in verhouding tot de winst relatief hoog.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
wuaaudir8
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2015, 20:26

Nou nou Itsmario,
Ik wil even wat voorbarige conclusies rechtzetten,
Zo erg is het allemaal niet hoor, ik verloor ietswat benzene uit de tank ontluchting van de 1m v10 tijdens het gummen,
Motortje loopt nog als een zonnetje en wat de liefhebberij betreft is die er wel hoor....
Staat weer fris gewassen in zn hokje, klaar voor de volgende strijd... Driften Gatebil Noorwegen,
Ieder zn eigen ding Mario,
Wat betreft het "geld te veel" als je nog een sponsor weet haha,
gr Jaap Oranje 1M
Lightning87
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 495
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:02

Jaapio !

Afbeelding

Misschien jezelf even voorstellen ? :D ben wel benieuwd naar je monster !

Benzine verliezen uit de ontluchting lijkt me ook niet echt wenselijk maar ok, als jij zegt dat t hoort :mrgreen: maar gatebil nu ben ik echt jaloers :D
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers- Collin McRae
Gebruikersavatar
Z4tje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1763
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36

Dutch79 schreef:Zou ik ook zijn hoor. Zou zelf tevreden zijn met 300pk, maar die 40 pk extra is ook best lastig te behalen. Da's inherent aan een atmosferisch blok. De investering is in verhouding tot de winst relatief hoog.
Jij hebt de 3 liter 265 Pk motor? Daar zit inderdaad weinig ruimte op.
Ik had een Z4 met het 3 liter M54 blok, zelfde verhaal, chiptuning haalde niks uit.
Jouw blok is geloof ik ook nog van alluminium, tuning is dan nog lastiger omdat het wat sneller kapot kan.
Maar ja, maakt niet uit wat je koopt, je zoekt altijd naar extra.( dat is de hobby) :ja:
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool

Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”