51757896419
- BartB
- Facebook moderator
- Berichten: 6582
- Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
- Type Auto: E87 130i LCI
Ja daarom. Alles gaat weer stuk.Thys schreef:Heeft bij jou ook geen zin. Is het een hoge stoeprand dan is het wel een paaltje waar je hem bovenop zet.BartB schreef:Ik heb ook alweer 1 met een groot gat er in haha.
Maar geen zin om te vervangen....
Krijg je met een drifter he
. Der schönste Buchstabe der Welt.
- oscar
- Getting the hang of it
- Berichten: 617
- Lid geworden op: 24 apr 2015, 00:11
- Type Auto: E91 335 XI
- Locatie: Zuid Holland
- Contacteer:
beter een x5 kopen ???? (X5 M ) geen last van stoepjes en drempels , meer kans op paaltjes..........
blijft dus idd dweilen met de kraan open
blijft dus idd dweilen met de kraan open
Laatst gewijzigd door oscar op 12 apr 2016, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Zuidholland
-
- VIP Driver
- Berichten: 6809
- Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
- Locatie: NH
Haha, ook nog een optie oscar, of een i3
Las ook op amerikaanse fora dat heel veel mensen tzelfde hebben sommige hebben ze zelfs standaard op voorraad
Toch apart, de e92 m3 voorbumper is echt niet zo laag, het zijn meer die verborgen bakken daarachter
Waar dient die zooi eigenlijk voor, gezien het feit dat ik daarachter gewoon niks zie wat het zou moeten beschermen? Aan de bestuurderszijde dan..
Steken denk ik toch zon cm of 3-5 onder de voorbumper vandaan
Las ook op amerikaanse fora dat heel veel mensen tzelfde hebben sommige hebben ze zelfs standaard op voorraad
Toch apart, de e92 m3 voorbumper is echt niet zo laag, het zijn meer die verborgen bakken daarachter
Waar dient die zooi eigenlijk voor, gezien het feit dat ik daarachter gewoon niks zie wat het zou moeten beschermen? Aan de bestuurderszijde dan..
Steken denk ik toch zon cm of 3-5 onder de voorbumper vandaan
- Kenny
- VIP Driver
- Berichten: 4327
- Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
- Type Auto: Ferrari FF
- Locatie: Brabant
performance schreef:Ja is vervelend, dit zijn 2 polyester "bakjes" die aan staaldraad hangen . De bedoeling is dat ze opgetild worden bij een te hoge drempel en zoveel herrie veroorzaken dat je achteruit gaat en niet nog meer schade rijdt.
Dat deze af en toe vervangen moeten worden is helaas zo maar op zich niets bijzonders € 400 per kant gemonteerd en wel schat ik
- oscar
- Getting the hang of it
- Berichten: 617
- Lid geworden op: 24 apr 2015, 00:11
- Type Auto: E91 335 XI
- Locatie: Zuid Holland
- Contacteer:
Performance legt het eigenlijk best goed uit , tis ook iets logisch.
Ik zal het in mijn woorden proberen uit te leggen.
Het zijn eigenlijk een soort van indicators die aangeven wanneer de drempel te hoog is waar je over wilt.
het is iets lager dan de rest van het laagste punt van je auto , ze hebben veerkracht/ruimte zodat ze niet meteen kapot gaan.
en die marge is ook meteen ongeveer het verschil van hoe ver je daadwerkelijke onderzijde van straat/drempel max mag zijn voor het echt raakt.
doordat die dingen met regelmaat de grond/stoep/drempel raken en soms tot max naar binnen drukken willen ze er wel een af breken.
Sommige mensen (kenny ) eet ze gewoon zelf op.
Ik ben niet zo een goede uitlegger , maar hoop dat je het een beetje bergrijp
Ik zal het in mijn woorden proberen uit te leggen.
Het zijn eigenlijk een soort van indicators die aangeven wanneer de drempel te hoog is waar je over wilt.
het is iets lager dan de rest van het laagste punt van je auto , ze hebben veerkracht/ruimte zodat ze niet meteen kapot gaan.
en die marge is ook meteen ongeveer het verschil van hoe ver je daadwerkelijke onderzijde van straat/drempel max mag zijn voor het echt raakt.
doordat die dingen met regelmaat de grond/stoep/drempel raken en soms tot max naar binnen drukken willen ze er wel een af breken.
Sommige mensen (kenny ) eet ze gewoon zelf op.
Ik ben niet zo een goede uitlegger , maar hoop dat je het een beetje bergrijp
Laatst gewijzigd door oscar op 12 apr 2016, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Zuidholland
-
- VIP Driver
- Berichten: 6809
- Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
- Locatie: NH
ja zo'n idee had ik al thx oscar..
heb er alleen nog nooit van gehoord
heb wat gevonden op M3POST;
en dan zal de diepte ervan wel te maken hebben met wat paul en oscar zeggen.. vind het toch nog steeds raar (ik ben eigenwijs he )
heb er alleen nog nooit van gehoord
heb wat gevonden op M3POST;
wikipediaI read back through this old thread, found a lot of questions about what these engine bay EMI insulation pieces do (other than aerodynamics). "EMI" is electromagnetic interference. These "felt" pieces are carbon impregnated and serve as part of the shield for radio frequency emissions leaving the engine compartment and also for preventing RF interference from disturbing sensitive circuits (Eg. CANBUS) in the engine compartment.
During development, cars are measured at an EMI test facility to determine if they meet the various requirements for radiated high frequency noise and also their susceptability to external signals. I suspect the 3-series cars failed some tests without these added shielding parts.
een auto is écht een rijdende computer tegenwoordig heElektromagnetische interferentie
Elektromagnetische Interferentie (of EMI alsook Radio-Frequency Interference afgekort RFI) wordt door de International Electrotechnical Commission (IEC) omschreven als het op onaanvaardbare wijze beïnvloeden van de werking van een toestel, apparaat of een systeem door een stoorsignaal.
Elektromagnetische interferentie
Elektrische en elektronische componenten kunnen elektromagnetische velden opwekken die andere componenten binnen het apparaat of andere apparaten kunnen beïnvloeden. Deze velden kunnen op hun beurt een spanning en een stroom opwekken in andere componenten en dit kan ongewenste gevolgen met zich meebrengen. In Europa trad op 3 mei 1989 de nieuwe Europese richtlijn 89/336/EEG rondom elektromagnetische compatibiliteit (EMC) in werking. Dit houdt in dat elektrische en elektronische apparaten die op de Europese markt terechtkomen, moeten voldoen aan in de richtlijn gestelde EMC-eisen. Deze eisen omschrijven bepaalde emissie- en immuniteitslimieten die moeten worden opgenomen in het productieproces.
en dan zal de diepte ervan wel te maken hebben met wat paul en oscar zeggen.. vind het toch nog steeds raar (ik ben eigenwijs he )
- gerrit11
- VIP Driver
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
- Type Auto: F31 335d + 320d Lci
- Locatie: ijsselstein
Ik heb er nog een liggen, weet niet of t nou de linker of rechter is?
ik ga straks wel ff kijken. ik heb denk de linker.(bestuurderskant)
rare dingen eigenlijk, ik had ze eraf gehaald na t demonteren van mijn voor bumper ivm een met pdc.
dacht dat ze eerst op ze kop zaten want dan passen ze ook!!
zijn kleine bakjes en zitten met 6 parkers vast, je haalt ze er zo af.
waarom ze zo lomp onder die bumper uitsteken is me een raadsel??
wat aan die kabeltjes hangt is die midden plaat voor. die zweeft idd.
kosten wel geld,,, 53,- ex dus met korting zo'n 55 euro!! belachelijk...
ik ga straks wel ff kijken. ik heb denk de linker.(bestuurderskant)
rare dingen eigenlijk, ik had ze eraf gehaald na t demonteren van mijn voor bumper ivm een met pdc.
dacht dat ze eerst op ze kop zaten want dan passen ze ook!!
zijn kleine bakjes en zitten met 6 parkers vast, je haalt ze er zo af.
waarom ze zo lomp onder die bumper uitsteken is me een raadsel??
wat aan die kabeltjes hangt is die midden plaat voor. die zweeft idd.
kosten wel geld,,, 53,- ex dus met korting zo'n 55 euro!! belachelijk...