Thanks! Deze automaat schakelt super, toerental is mooi stabiel (+/- 50 rpm) op stadssnelheden, en mooi vast boven de 80 km/h. Hij is dan ook al eens gespoeld, maar wat je zegt klopt. Mijn eerste 320 had ook problemen met de automaat, schokken tijdens kou, onstabiel toerental op lage(re) snelheden en tijdens terugschakelen een redelijke bonk. Daar heeft deze allemaal geen last van. Ik heb sowieso het idee dat deze wagen erg rustig bereden is, hij wordt onder mijn gezag namelijk steeds feller. Qua stoelen wil ik eerst proberen te colourlocken. Mijn E90 heeft heerlijk zittende sportstoelen en die van de E46 komen daar niet eens in de buurt. Subframe is prima in orde, en komt bij een M54 cabriolet met automaat al amper voor.Z4tje schreef:Mooie auto, de E46 is al een tijdloos model maar de cabrio helemaal.
Het M54 blok heeft geen moeite met veel kilometers, de automaatbakken daarintegen wel, krijg je daar wat aan ben je gewoon de lul.( helaas ervaring mee).
De leren bekledingshoezen zijn te vervangen, dat is bijna de enige manier om ze helemaal netjes te krijgen, soms staan er wel nette stoelen te koop maar dan kosten ze gelijk de hoofdprijs.
Als je voor onderhoud gaat Zou ik de subframe ophangpunten ook even laten controleren, dat is nog wel eens een puntje.
Thanks Harry!Harrympower schreef:nette auto..