Krikpunt voorzijde:
Krikpunt achterzijde (achter t dif):
krik onder de differentieel
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Lol. Kachel hebben we al lang geleden dichtgemetseld, dus dat risico is er overigens niet
- Tinuske84
- Just getting started
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 04 dec 2021, 17:03
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Venray
Origineel krikpunt schijnt het toch te zijn.
Ik heb het zelf met een goedkoop krikje van 3 tientjes ofzo gedaan, duurt wel iets langer in het begin omdat je geen lange slagen kunt maken om em op te krikken.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Staat dat in je boekje dan? Mijn voorkeur heeft t in ieder geval niet om 'n krik onder je diff te zetten
Laatst gewijzigd door Dutch79 op 28 aug 2022, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Ok. Het subframe zit wel dichter bij de achterkant vd auto en het is een mooi vlak stuk, dus dat zijn ook voordelen om die plek te gebruiken. Maar blijkbaar kan/mag 't wel onder het achterdif.