80K zou ook wel kunnen. Gebruik al jaren in inlegfilter, alleen 50 of 80K klinkt wel als veel. Maar blijkbaar moet dat gewoon kunnen.
Edit: 50K mijlen zijn t idd zie ik nu:
K&N drop-in replacement High-Flow Air Filters™ typically require servicing once every 50,000 miles under normal highway driving conditions, and the larger filters included with K&N intake systems can go up to 100,000 miles before needing to be cleaned (under normal highway driving conditions).
LangeFrans: F32 420iA LCI M-Sport High Executive
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
- Langefrans
- VIP Driver
- Berichten: 522
- Lid geworden op: 26 sep 2017, 17:01
- Type Auto: F32 420i LCI Stage II
Vandaag eindelijk tijd vrij gemaakt om door forumvriend PatTrm de ambient deurverlichting los te laten koppelen.
Dash en ambient zijn nu los van elkaar in te stellen, dus zit nu meer in het donker omdat de dash een stuk donkerder staat
Ff lekker van elkaars 4 genoten .. wat een plaatjes.
Gelijk uitvoerig uitleg gehad over de MG Flasher. Dat is echt wel een stap verder dan een tuning van BR ...
Zo eenvoudig schakelen tussen de verschillende instelling .. das echt TOP hoor Volgende keer sla ik BR over.
En man man man wat kan zo`n B58 lekker plops geven als je dat wil .. dat zou mij zo nu en dan (regelbaar .. ideaal) wel een stukje meer rijplezier geven.
Stiekem misschien eens oriënteren op een fraaie B48 nu het nog kan. Lekker hoor!
Dash en ambient zijn nu los van elkaar in te stellen, dus zit nu meer in het donker omdat de dash een stuk donkerder staat
Ff lekker van elkaars 4 genoten .. wat een plaatjes.
Gelijk uitvoerig uitleg gehad over de MG Flasher. Dat is echt wel een stap verder dan een tuning van BR ...
Zo eenvoudig schakelen tussen de verschillende instelling .. das echt TOP hoor Volgende keer sla ik BR over.
En man man man wat kan zo`n B58 lekker plops geven als je dat wil .. dat zou mij zo nu en dan (regelbaar .. ideaal) wel een stukje meer rijplezier geven.
Stiekem misschien eens oriënteren op een fraaie B48 nu het nog kan. Lekker hoor!
-
- Being a part of it
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:08
- Type Auto: F20 & F36
- Contacteer:
Wat is die GC vuil zeg..
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
B58 bedoel je?Stiekem misschien eens oriënteren op een fraaie B48 nu het nog kan. Lekker hoor!
- Langefrans
- VIP Driver
- Berichten: 522
- Lid geworden op: 26 sep 2017, 17:01
- Type Auto: F32 420i LCI Stage II
Ja die inderdaad
En dan is de foto nog bewerkt ook
- Jeremy
- VIP Driver
- Berichten: 2190
- Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
- Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
- Locatie: Oosterburen
B48 naar B58 is een stap die ik alleen maar kan toejuichen. Doen als het kan en financieel interessant is!
Al blijft dit ook een plaatje natuurlijk...
Al blijft dit ook een plaatje natuurlijk...
- Langefrans
- VIP Driver
- Berichten: 522
- Lid geworden op: 26 sep 2017, 17:01
- Type Auto: F32 420i LCI Stage II
Dat is nog wel een dingetje .. hoe leg ik mijn vriendin uit dat een B58 financieel interessant is?
- Jeremy
- VIP Driver
- Berichten: 2190
- Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
- Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
- Locatie: Oosterburen
"Investering"...
-
- Being a part of it
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:08
- Type Auto: F20 & F36
- Contacteer:
"De M140i is de laatste in zijn soort.."
Voor de M240i, 340i en 440i heb ik zo 1,2,3 geen excuus.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Voor de M240i, 340i en 440i heb ik zo 1,2,3 geen excuus.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door PatTrm op 01 jan 2022, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- internetboarder
- VIP Driver
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
- Type Auto: F34 328i
- Langefrans
- VIP Driver
- Berichten: 522
- Lid geworden op: 26 sep 2017, 17:01
- Type Auto: F32 420i LCI Stage II
Er staat hier ook nog een ander huis op het verlanglijstje dus moet goed beargumenteren
Iemand nog een excuus voor een 540i
Een 140 of 240 is dik, maar knaagt het gevoel niet vooruit te gaan een beetje ...
Iemand nog een excuus voor een 540i
Een 140 of 240 is dik, maar knaagt het gevoel niet vooruit te gaan een beetje ...
-
- Being a part of it
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:08
- Type Auto: F20 & F36
- Contacteer:
Een 540i is een totaal andere auto. F10 of G30? Beide niet te vergelijken met een F32. Persoonlijk zou ik dan toch voor een F36 gaan Of de G22 M440i ... ?
Het is maar net wat je zoekt, sportief? Dan is de M140i/M240i toch geen downgrade?
Als je er in generatie op vooruit wil gaan is de G20 M340i ook dik!
De G20 330e doet het op stage 1 ook lekker, maar dan heb je alsnog de B48!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Het is maar net wat je zoekt, sportief? Dan is de M140i/M240i toch geen downgrade?
Als je er in generatie op vooruit wil gaan is de G20 M340i ook dik!
De G20 330e doet het op stage 1 ook lekker, maar dan heb je alsnog de B48!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door PatTrm op 01 jan 2022, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
F36 440i zou voor mij de ultieme mix zijn tussen praktisch, looks en prestaties.