Ja, deze heeft dus alleen achter. Verder wel alle opties, incl de optie die er bij mij uit is gehaald (driving assistent plus). Verder alles met zelfs de shadowline koplampen:)
Ja ik denk dat het ook gaat om het verschil tussen kompleet versleten banden maar in theorie kun je ook met een square setup je banden voor en achter periodiek omwisselen om dat te voorkomen.mjw schreef: ↑30 mei 2021, 17:03
Dat lijkt me een misverstand over xDrive... IMHO is een square setup kwa banden beter geschik voor een AWD en kun je ze gewoon rondom oprijden.
Mocht je toch een breedset hebben met een xDrive met de OEM bandenmaten en achter is eerder opgerookt dan voor, dan vervang je toch gewoon alleen achter? Ik heb er ergens anders wel eens aan gerekend en je blijft dan gewoon binnen de 1,5% (verschil rolomtrek V en A) en is er geen vuiltje aan de lucht voor de tussenbak. Een beetje verlagen is mogelijk, maar niet al te extreem, dat vinden de voorste aandrijfassen niet leuk (en dat heeft dan weer niks met de tussenbak te maken).
Qua verlaging heeft hij bijna niets nodig mijns inziens, puur het verschil tussen de xdrive hoogte en de standaard hoogte. Volgens mij 1 of 2 cm...
Maar hebben die tussen bakken daar geen last van dan?
Ik ben sowieso de garantie op de bakken kwijt als ik verlaag en dat is ook zonde van een iets te dure nieuwe auto.
Die advertentie moet je nog wel een paar k bij rekenen trouwens... Dit zijn vaak de prijzen waar de Duitse hybrid premie in zit en die krijgen wij als Hollanders niet (en de NL overheid geeft geen premie op hybrides...)
En daarnaast mag vaak een auto niet door BMW Duitsland geëxporteerd worden voordat hij minimaal 6mnd op Duits kenteken heeft gestaan..
Wel belachelijk mooi apparaat.
(Oja, ik had andere velgen gekozen maar zwart zou dan m'n winterset worden gok ik)