Originele pookknop M pakket e90/91

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Sjorrit
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 105
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:20

Graag zou ik willen weten welke pookknop origineel bij een handgeschakelde LCI hoort. Heeft deze geperforeerd of glad leer?
Op Bimmerproducts staan 2 versies maar die zijn beide met glad leer (verder zie ik ook geen verschil tussen deze 2? )

https://bimmerproducts.nl/Webwinkel-Pro ... l-BMW.html

en

https://bimmerproducts.nl/Webwinkel-Pro ... l-BMW.html


Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Dit is de originele. Onderdeelnummer is 25118037308.

Ik koop overigens altijd bij de webshop van Ekris, ik vind dat een veel fijnere winkel met véél klantvriendelijker personeel.
Sjorrit
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 105
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:20

Wel bijzonder dat die onder de 1 serie staat en niet onder de 3 (e90/91) en die andere twee wel. Ik heb al een pookhoes, is er geen losse knop te krijgen? (maakt het geheel nogal prijzig)
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Je hebt gelijk; Dit is die voor de 3-serie en die staat dan onder "pook met hoes".

Losse knoppen zijn te krijgen, maar de twee keer dat ik een losse knop in onze 1 heb gehad schoten die vrij snel los. Dat waren dan ook geen originele vermoed ik. Geen fijn idee als je ineens met een pook in je handen zit tijdens het filerijden, zeker niet als de vriendin alleen rijdt. Uiteindelijk ben ik dus voor een originele met hoes gegaan en dit schakelt het fijnst. De originele lijken ook wat zwaarder dan de "imitatie" of losse poken dus dat schakelt toch fijner.

De knop met hoes van de 1-serie is trouwens anders dan die van de 3 dus let goed op. Bestel echt op onderdeelnummer dus.
birdy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 jan 2014, 20:47
Type Auto: F20 LCI 116D Sportline

Jeremy schreef: 03 mei 2021, 16:24 Dit is de originele. Onderdeelnummer is 25118037308.
Hmm. Nummer klopt wel, maar de link klopt niet (ook lastig verifieren aangezien Bimmerproducts geen BMW-nummers vermeldt)

https://www.leebmann24.de/bmw-m-leder-s ... 2-e93.html

Heb deze zelf ook gehad en vond het een stuk prettiger dan het standaard geval. Is wel aardig in prijs gestegen, was in 2016 "maar" 122,- Euro.

PS
Pas op bij het wisselen van de pook, voordat je het weet mis je een aantal voortanden! 001
Laatst gewijzigd door birdy op 04 mei 2021, 19:40, 2 keer totaal gewijzigd.
F20 LCI 116D Sportline

Afbeelding

Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren.
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ik haal de onderdeelnummers dan ook van realOEM, dan weet je dat je de goeie hebt, specifiek voor het model wat je zoekt. Maar, nogmaals, ik koop nooit (meer) wat bij bimmerproducts, al zal ik mijn mening daar verder niet meer over geven. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Exterieur/Interieur”