Aankoopadvies: E91 - [2006] 325, 328 of 330?

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Mijn ex-330d is van September 2009 en die had geen swirl flaps. Dit is bevestigd tijdens het blasten van de inlaat. Een aandachtspunt van de N57 is het gloeisysteem (de bougies en module). Verder zit er dezelfde ketting op als de N47 maar op de zes-cilinders is deze betrouwbaarder door de soepelere loop.


Gebruikersavatar
CornelisJ90
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 373
Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:26
Type Auto: BMW F31 330D ///M-Sport

Ketting problemen heb ik überhaupt eigenlijk nooit echt wat van gelezen op een 330d, ben ik dan zelf ook niet helemaal goed geïnformeerd?
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Klopt, die zijn ook echt heel zeldzaam. Echter is het wel exact dezelfde ketting, geleider etc. als het probleemgeval, de N47. :wink:
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1043
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Zelfde heb je bij de N43 / N53, dezelfde ketting, met de eerste een probleem, bij de tweede niet.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”