Ervaring kinderzitje 3,5/4jr

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
from
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 nov 2017, 05:22

Heel specifiek, zijn er f31 rijders die na de maxi cosi Pebble de Rodifix air hebben? Is die ruimer doordat de isofix “base” niet meer nodig is omdat die verwerkt dit in het stoeltje?

Het liefste zou ik mijn stoe 1 standje verder naar achter willen maar dat gaat nu dus niet met de Pebble, hoop dus dat met de aanstaande vervanger dit wel zou kunnen..

Ik kan altijd nog bestellen en retouren of langs een winkel gaan;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Gebruikersavatar
Stefan94
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 apr 2020, 07:24
Type Auto: BMW 328i F31 245hp 2013

Geen ervaring, maar ik lees graag mee. Vind onderstel+ maxi cosi echt veel ruimte kosten voor de bijrijder... Valt mij tegen

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Volgens mij win je niets met een stoelendans op de achterbank
Stoel wordt kleiner
Kind wordt groter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
320itouring
Just getting started
Just getting started
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 jul 2019, 10:35
Type Auto: F31 320

Ik heb 2 kinderstoelen op de achterbank.
Een maxi cosi vergelijkbaar aan de rodifix (5j), maar zonder isofix. Hier kan de voorstoel behoorlijk naar achter, zonder probleem.
Een maxi Cosi axxis (2j), hier kan de stoel minder ver naar achteren. Dus ik denk dat je je stoel wel een standje naar achteren kan bij de nieuwe stoel.

Bij die stoelen voor kleine kinderen <4j. liggen de benen wat meer omhoog en daardoor verder naar voorstoelen toe. Plus die kunnen in slaapstand, waardoor ze nog verder naar voren gaan. Dat heb je dus niet bij stoelen voor wat grotere kinderen.
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Ik heb twee bmw stoelen op de achterbank (e91), die hebben ook isofix en zijn verstelbaar in hoofdsteun hoogte en zijsteun breedte. Ook zijn ze opvouwbaar, erg makkelijk om ze even in de kofferbak te kunnen leggen zonder teveel ruimte in te nemen. Kids zijn nu 5 en 7j, stoelen kunnen meegroeien tot 150cm als ik het goed heb. Boven 1,35m kunnen ze zonder stoel (wettelijk). Dus ze kunnen erg lang mee met goede zijdelingse stabiliteit. En ze zitten goed (volgens de kids :-) ) en beschadigen de bank niet al heb ik er een handdoek onder Ivm eten/drinken.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: N00B / B00N Tech”